اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

انجام تاسیسات شبکه فاضلاب دیزج در انتظار اعتبار است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: انجام تاسیسات شبکه فاضلاب در محله مطهری(دیزج) در انتظار تخصیص اعتبار است.

انجام تاسیسات شبکه فاضلاب دیزج در انتظار اعتبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، اهالی محله مطهری از وضعیت شبکه آب و فاضلاب و انشعاب و چگونگی تخصیص آن گلایه‌مند بودند که بر این اساس شرکت آب و فاضلاب توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان امروز در گفت‌وگو با فارس در خصوص وضعیت شبکه آب و فاضلاب محله مطهری اظهار کرد: این منطقه طبق تقسیمات شهرداری از محلات کمتر برخوردار به شمار می‌رود که بر این اساس تعرفه انشعاب آب در آنجا کمتر است.

فرهاد بختیاری‌فر با بیان اینکه هزینه ایجاد تأسیسات در مناطق کم‌برخوردار نیز کمتر از سایر نقاط است افزود: اینکه گفته می‌شود تعرفه بیشتر است، درست نیست زیرا هزینه انشعاب نیز کم است.

وی با بیان اینکه همدان در جمعیت زیرپوشش شبکه فاضلاب بیشتر از میانگین کشوری است افزود: میانگین جمعیت زیرپوشش شبکه فاضلاب در کشور ۵۴ درصد است در حالی که در همدان این میزان ۷۶ درصد است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه در حاشیه شهر کار به خوبی پیش می‌رود عنوان کرد: در ایجاد شبکه فاضلاب معدود محلاتی باقی مانده که آن هم یا مشکل فنی دارند یا شیب معکوس است و امکان ایجاد شبکه نیست.

وی یادآور شد: در حال حاضر تعداد کمتری از محلات فاقد شبکه فاضلاب هستند که منتظر تخصیص اعتبار سال ۱۴۰۲ هستیم زیرا برآوردها انجام شده و به زودی کارها شروع می‌شود.

بختیاری‌فر خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۳۰ میلیارد تومان به پیمانکاران بخش فاضلاب بابت اقدامات سال ۱۴۰۱ بدهکار هستیم و برای امسال منتظر اعتبار سال ۱۴۰۱ هستیم تا بدهی‌ها را پرداخت شود و کار جدید را شروع کنیم.

وی با تاکید بر اینکه بخش‌های باقی‌مانده محله مطهری امسال انجام می‌شود گفت: در این محله پیمانکار بخش‌هایی را انجام داده اما برای ادامه پروژه یا قرارداد تمام شده و یا اعتبار داده نشده و بدهکار هستیم و امکان انعقاد قرارداد نیست.

پایان پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول