اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

افزایش ۱٠٠ درصدی تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویین زهرا

دادستان عمومی و انقلاب بویین زهرا گفت: از ابتدای سال جاری ۱۹۸ مورد از ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح شهرستان تخریب شده که نسبت به سال گذشته رشد 100 درصد داشته است.

افزایش ۱٠٠ درصدی تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویین زهرا

محمد رضا کرمی در گفت و گو با خبرنگار فارس در بویین زهرا اظهار کرد: باتوجه به برنامه ریزی ها صورت گرفته و بر مبنای رصد ضابطین ویژه، اجازه ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی شهرستان داده نخواهد شد و در صورت بروز تخلف بدون تشکیل پرونده قضایی صرفا با گزارش ضابط، ساخت و سازهای غیرمجاز قلع و قمع می شود.

وی ادامه داد: به کشاورزان و مالکین اراضی توصیه می شود بدون دریافت مجوز اقدام به ساخت وساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نکنند و قبل آن مجوز لازم از مراجع مربوطه اخذ نمایند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بویین زهرا افزود: از ابتدای سال جاری ۱۹۸ مورد از ساخت و سازهای غیرمجاز تخریب شده است که نسبت به سال گذشته رشد 100 درصد داشته است.

کرمی در ادامه بیان کرد: فردی که در روزهای گذشته اقدام به هتاکی و حرمت‌شکنی آمرین معروف کرده بود با دستور قضایی در شهر بوئین زهرا بازداشت شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: فعالیت آمرین به معروف براساس قانون می باشد و هر گونه مزاحمت و ممانعت از انجام وظیفه قانونی آمرین به معروف، جرم بوده و با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول