اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

گازرسانی به 32 واحد کشاورزی در چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری از گازرسانی به 32 واحد کشاورزی شامل گلخانه، گاوداری و دامداری، پرورش قارچ، خوراک دام در سه ماه نخست سال جاری در سطح استان خبر داد.

گازرسانی به 32 واحد کشاورزی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط‌عمومی شرکت گاز چهارمحال و بختیاری، جهانبخش سلیمیان از گازرسانی به ۳۲ واحد کشاورزی شامل گلخانه، گاوداری و دامداری، پرورش قارچ، خوراک دام در سه ماه نخست سال جاری در سطح استان خبر داد و گفت: گازرسانی به گلخانه‌ها و بخش کشاورزی به عنوان یکی از پروژه‌های اولویت‌دار این شرکت است.

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری ادامه داد: گازرسانی به بخش کشاورزی با توجه به فرایند رو به رشد واحدهای تولید محصولات کشاورزی به ویژه کشت گلخانه‌ای جهت بهره‌وری منابع آبی و ایجاد اشتغال طی سال‌های اخیر در استان شتاب خوبی داشته است.

وی افزود: تا کنون ۹۹۸ واحد کشاورزی در استان چهارمحال و بختیاری گازدار شده که از این تعداد ۳۲ واحد در سه ماهه نخست امسال بوده است.

سلیمیان، در ادامه صرفه‌جویی در مصرف سوخت‌های فسیلی، کاهش چشمگیر هزینه‌ سوخت مصرفی و حذف هزینه‌های جانبی به‌ ویژه حمل ‌و نقل سوخت مایع، سودآوری و رونق فعالیت‌های کشاورزی، افزایش کیفیت محصولات تولیدی با توجه به پاک بودن گاز برای کشاورزان و صاحبان مراکز تولیدی را از مزایای استفاده از سوخت گاز طبیعی برشمرد.

وی اضافه کرد: هرگونه اقدام برای کاهش سوخت‌های آلاینده به معنای ایجاد محیط‌ زیست سالم‌تر خواهد بود و با توجه به شرایط اقلیمی استان و استقبال از شغل کشاورزی، گازرسانی به این بخش می‌تواند در حفظ و صیانت از محیط‌ زیست تاثیر بسزایی داشته باشد.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول