اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اجرای گالری و تورهای سنگی محور کندوان در پیچ انتخاب پیمانکار

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: مطالعات تکمیلی بحث اجرای تورهای سنگی در مناطق پرخطر محور کندوان و اجزای گالری در منطقه کمرزرد محور انجام شده و درحال انتخاب پیمانکار است.

اجرای گالری و تورهای سنگی محور کندوان در پیچ انتخاب پیمانکار

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، اتفاقات تلخ هیچ‌گاه فراموش نمی‌شود، ازجمله خبر سقوط سنگ و زخمی و فوت شدن برخی از هموطنان ما در جاده کندوان که هنوز داغش بر دل خانواده جانباختگان تازه است.

قرار بود بحث اجرای گالری و تورهای سنگی برای جلوگیری از اتفاق باران سنگ در محور کندوان التیامی باشد بر این زخم ولی هنوز در پیچ مطالعات و پیمانکار مانده است که امیدواریم هرچه زودتر به نتیجه برسد.

حسن جهانیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: در ارتباط با بحث اجرای تورهای سنگی در مناطق پرخطر محور کندوان مطالعات تکمیلی انجام شده و درحال انتخاب پیمانکار است.

وی افزود: بحث اجرای گالری در منطقه کمرزرد کندوان نیز حال انتخاب پیمانکار است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: اجرای اقدامات تورهای سنگی و اجرای گالری تاثیر بسزایی در جلوگیری از حوادث خواهد داشت.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول