اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

استاندار گلستان: پیام عاشورا نسخه‌ای برای تمام تاریخ است

استاندار گلستان گفت: پیام حماسه عاشورا و ماهیت آن نسخه‌ای برای تمام تاریخ است و عاشورا هیچگاه به پایان نمی‌رسد.

استاندار گلستان: پیام عاشورا نسخه‌ای برای تمام تاریخ است

به گزارش خبرگزاری فارس، علی محمد زنگانه شامگاه پنجشنبه در مراسم تاسوعای حسینی در مسجد امیرالمومنین(ع) علی آباد کتول اظهار کرد:  امام حسین (ع) برای هدایت بشر از مال و جان گذشت و با این قیام به جهانیان ثابت کرد، برای تصمیمات بزرگ باید در گام نخست رضایت خداوند را در نظر گرفت و به دنیا و حواشی آن توجه نکرد.

وی در ادامه با تاکید بر فلسفه امر به معروف و نهی از منکر به عنوان راه نجات بشریت جامعه افزود: پیام حماسه عاشورا و ماهیت آن نسخه‌ای برای تمام تاریخ است و عاشورا هیچگاه به پایان نمی‌رسد.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: افراد باید رابطه‌ای بین خود و فلسفه قیام ایجاد کنند تا روح و رفتار امام حسین(ع) را با جان و دل لمس کنند، و دوم آنکه در بررسى ابعاد و زوایای قیام کربلا، به شخصیت امام حسین(ع) به عنوان امام معصوم و کسى که اطاعتش واجب و صاحب ولایت عام است، عنایت کامل داشته باشند.

وی در پایان به بیان برخی از اقدامات استانداری در سال جاری اشاره و بیان کرد: زیر ساخت‌های استان به شدت نیازمند احیا و بازسازی است.

استاندار گلستان تاکید کرد: در این مسیر اقدامات موثری صورت گرفته که از جمله آن می‌توان به افزایش بودجه استان از یک هزار و 600 میلیارد تومان به 16 هزار میلیارد تومان، احیای گردشگری آشوراده، اخذ مجوز تله‌کابین، لایروبی خلیج گرگان، به نتیجه رساندن پروژه پتروشیمی گلستان، تخصیص مجوز و اعتبار لازم برای توسعه نیروگاه برق در استان، پیشرفت مناسب نهضت ملی مسکن در استان، تکمیل پروژه‌های نیمه کاره اشاره کرد.

زنگانه گفت: تمام تلاش ما در استان گلستان ایجاد تحول و حرکت به سمت پیشرفت است و امیدواریم به همت مردم و مسئولان شاهد توسعه پایدار در استان باشیم.

پایان پیام/ ۸۳۰۱۲

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول