اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اقامه همزمان نماز ظهر عاشورا و جمعه در مصلای خاتم‌الانبیای زنجان

رییس ستاد اقامه نماز جمعه استان زنجان به تقارن روز عاشورا با روز جمعه اشاره کرد و گفت: نماز جمعه و نماز ظهور عاشورا هر دو در مصلای خاتم‌الانبیا زنجان اقامه می‌شود.

اقامه همزمان نماز ظهر عاشورا و جمعه در مصلای خاتم‌الانبیای زنجان

حکمعلی اسماعیلی، رییس ستاد نماز جمعه استان زنجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، با بیان اینکه همه ساله در زنجان نماز ظهر عاشورا در میدان انقلاب برگزار می‌شد، اظهار داشت: امسال روز جمعه با روز عاشورا متقارن شده است، لذا نماز ظهر عاشورا امسال در میدان انقلاب برگزار نمی‌شود.

رییس ستاد نماز جمعه استان زنجان افزود: نماز جمعه و نماز ظهر عاشورا هر دو در مصلای خاتم الانبیا و به امامت آیت‌الله شیخ علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان اقامه می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه همه چیز برای برپایی نماز ظهر عاشورا و نماز جمعه آماده است، افزود: به دستجات عزاداری هم اعلام شده است که اگر می‌خواهند می‌توانند از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه  تا اقامه نماز ظهر در مصلی به عزاداری بپردازند، ضمن اینکه  هیات رزمندگان فردا در مصلی مراسم عزاداری دارند.

اسماعیلی با بیان اینکه در مصلای خاتم‌الانبیا این امکان فراهم است که نزدیک۷۰ هزار نمازگزار در این مکان اقامه نماز کنند، افزود: همچنین ایستگاه صلواتی برای پذیرایی از نمازگزاران برپا می‌شود.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول