اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

اعلام محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در اهواز

رئیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی به منظور ایجاد نظم و امنیت ترافیکی مطلوب در روزهای تاسوعا و عاشورا حسینی در شهر اهواز خبر داد.

اعلام محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، همزمان با فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی خیل عزاداران سرور و سالار شهیدان در نقاط مختلف شهر اهواز به خیابان می‌آیند و به سوگواری می‌پردازند.

به منظور رفاه حال سوگواران حضرت سیدالشهدا(ع) و عموم شهروندان از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستانمحدودیت‌های ترافیکی برای تاسوعا و عاشورا در اهواز اتخاذ شد.

در همین ارتباط  فرید کریمی‌زاده رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان اظهار کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان با اتخاذ تدابیر فرماندهی انتظامی استان با حفظ اقتدار و رعایت حرمت ماه محرم در تامین نظم و امنیت عزاداران سرور و سالار شهیدان به‌شرح ذیل طرح ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی را اعلام می‌نماید:

محدودیت‌های ترافیکی بعد از ظهر روز تاسوعا:

خیابان سی متری شریعتی از چهار راه زند تا خیابان شهید وکیلی بصورت رفت و برگشت و کلیه معابر منتهی به شریعتی مسدود خواهند شد و همچنین معابر فرعی طول خیابان طالقانی حد فاصل حسینه ثارالله تا حسینه اعظم و محدود میدان ولایت و پارک شهید سبهانی منع تردد صورت می‌گیرد.

مسیرهای جایگزین برای تردد روز تاسوعا مسیر ساحلی و بلوار آیت‌الله بهبهانی و بیمارستان‌ها برای تردد آمبولانس‌ها با رعایت احتیاط پیش بینی شده است.

محدودیت‌های ترافیکی روز عاشورا:

خیابان سی متری شریعتی از چهار راه زند تا تقاطع نهج البلاغه برای حضور عزاداران و تمام فرعی‌های منتهی به این مسیر مسدود خواهد شد و خیابان رضوی جنب پل سیاه تا ۲۴ متری و فلکه شهدا و اول آزادگان را درگیر خواهد نمود.

مسیرهای جایگزین برای تردد، معابر ساحلی و بلوار آیت‌الله بهبهانی و خیابان‌های زند و شهید رستگاری و پل‌ها پیش بینی شده بیمارستان‌های امام، فاطمه الزهرا(س) و آریا برای بیماران و مصدومین و تردد آمبولانس‌ها در نظر گرفته شده است.

شهروندان  نسبت به توقف خودروی خود موارد ایمنی را رعایت کنند از پارک وسایل نقلیه در نزدیکی موانع انسداد فرعی‌ها خودداری کنند و  امکان باز کردن ناگهانی مسیر فرعی را در نظر بگیرند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول