اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

اعلام تمهیدات ترافیکی ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در شهر قزوین

رئیس پلیس راهور استان قزوین تمهیدات ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در شهر قزوین را اعلام کرد.

اعلام تمهیدات ترافیکی ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در شهر قزوین

سرهنگ علی آسیایی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در راستای اجرای تمهیدات انتظامی و روان سازی ترافیکی در مسیرهای منتهی به حضور دسته جات عزاداری، کارکنان انتظامی و پلیس راهور با تجهیزات و آمادگی کامل، آماده اجرای تدابیر ترافیکی در برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم عزاداری می باشند.

وی با اشاره به اجرای محدودیت و ممنوعیت های ترافیکی از چهارشنبه 4 مرداد ماه در مسیرهای منتهی به امامزاده سلطان سید محمد(ع)، افزود: محدودیت های تاسوعا و عاشورای حسینی از ساعت 8 صبح روز پنجشنبه و جمعه آغاز و تا پایان مراسم عزاداری اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان قزوین ضمن آرزوی قبولی سوگواری های عزاداران حسینی در این ایام، تصریح کرد: از شهروندان درخواست داریم برای برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم همراهی و همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.

سرهنگ آسیایی در پایان خاطرنشان کرد: محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی در محل های برگزاری مراسم عزاداری به شرح ذیل اجرا خواهد شد.

شب تاسوعای حسینی:

مسیر 1- از ابتدای خیابان شهید انصاری به سمت بقعه امامزاده سلطان سید محمد(ع)، مسیر 2- از ابتدای چهارراه بازار به سمت خیابان مولوی و خیابان شهید انصاری و مسیر 3- ازسه راه اسدآبادی به سمت خیابان شهید انصاری تا بقعه امامزاده سلطان سیدمحمد(ع) مسدود می باشند.

تاسوعا و عاشورای حسینی:

روز پنج شنبه به منظور برگزاری مراسم سوگواری تاسوعای حسینی، از ساعت 05:00 تا 14:00، در تمامی معابر منتهی به خیابان شهدا (سپه) محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

همچنین این محدودیت ترافیکی را از ساعت 17:00 روز پنجشنبه تا پایان مراسم سوگواری در تمامی معابر منتهی به خیابان پیغمبریه، خیابان شهدا (سپه)، خیابان منتظری و مسیر‌های منتهی به آستان مقدس امامزاده حسین (ع) خواهیم داشت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول