اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

مسوولان کهگیلویه و بویراحمد پیگیر اخذ مجوز ماده ۲۳ پروژه‌های بخش آب

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در تلاش برای اخذ مجوز ماده ۲۳ پروژه‌های بخش آب و سد آبریز هستیم.

مسوولان کهگیلویه و بویراحمد پیگیر اخذ مجوز ماده ۲۳ پروژه‌های بخش آب

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، جلسه مجوز کمیسیون ماده ۲۳ پروژه‌های عمرانی محور گناوه-دوگنبدان، سد آبریز و پروژه‌های بخش آب با حضور استاندار و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در محل دفتر معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد.

در این دیدار که به منظور پیگیری و اتخاذ تصمیم در خصوص کمیسیون ماده ۲۳ پروژه‌های عمرانی ملی با حضور شوال‌پور معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد، در ابتدا احمدزاده استاندار استان گزارش کاملی از وضعیت استان ارائه و در خصوص برنامه‌های توسعه استانی و پروژه‌های عمرانی نکاتی را ارائه کرد.

 در ادامه جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به برنامه‌ها و شاخص‌های توسعه استان، اشاره کرد.

وی گفت: پروژه‌های ملی استانی، جاده دوگنبدان-گناوه و پروژه‌های بخش آب در شهرستان‌های استان که پروژه‌های ملی محسوب می‌شوند نیازمند مجوز کمیسیون ماده ۲۳ هستند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سد آبریز یکی از پروژه‌های مهم و مطالبه مردم کهگیلویه است که این پروژه و سایر بخش‌ها نیازمند مجوز این کمیسیون است که در نهایت با موافقت معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه قرار گرفت و مقرر شد در اسرع وقت اسناد پروژه‌های مورد اشاره جهت اخذ مجوز به کمیسیون ارائه شود.

شاهینی خاطرنشان کرد: همچنین به منظور تبیین مدل رشد اقتصادی و مدل تامین مالی پروژه‌ها و طرح‌های اقتصادی استان مقرر شد برنامه‌ای توسط سازمان مدیریت استان ارائه تا نسبت به بررسی و تایید آن اقدام شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول