اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

هندبال‌ساحلی نیازمند برگزاری لیگ‌برتر و حمایت ویژه‌ است ‌

دروازه‌بان تیم پادمایدک گفت: علی‌رغم تلاش فوق‌العاده در بازی پایانی متاسفانه نتیجه را به تیم خوب خوزستان واگذار کردیم و نایب‌قهرمان شدیم ولی امیدواریم در مسابقات اصلی عنوان قهرمانی را به‌دست آوردیم.

هندبال‌ساحلی نیازمند برگزاری  لیگ‌برتر و حمایت  ویژه‌ است ‌

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بیست‌و‌دومین دوره مسابقات هندبال ساحلی باشگاه‌های کشور در منطقه جنوب به مدت ۳ روز به میزبانی اصفهان برگزار شد و با نایب‌قهرمانی تیم پادمایدک به پایان رسید.

جواد صادقی، دروازه‌بان ملی‌پوش تیم هندبال پادمایدک در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رابطه با این مسابقات اظهار داشت: سطح این دوره از مسابقات لیگ‌برتر هندبال‌ ساحلی باشگاه‌های کشور در منطقه‌جنوب خیلی بالا بود چرا که بازیکنان ملی‌پوش و باتجربه در تمام تیم‌ها توزیع شده بودند‌ و عملکرد همه بازیکنان در کل این دوره از مسابقات بسیار خوب بود و همه برای قهرمانی پا به این بازی‌ها گذاشته بودند‌.

وی افزود: تیم پادما یدک نیز در کنار چند بازیکن باتجربه، جوانان آینده‌داری در اختیار داشت و یه طور حدودی ۸۰ درصد بازیکنان تیم‌مان ملی‌پوش بودند که علی‌رغم نمایش فوق‌العاده، در بازی پایانی متاسفانه نتیجه را به تیم خوب خوزستان واگذار کردیم و نایب‌قهرمان شدیم.

صادقی تصریح کرد: در بازی نهایی متاسفانه حسین رحمتی، سرمربی و پارسا دهقان، مدافع خوب تیم‌مان را به‌علت اخراج مستقیم در نیمه‌نهایی در اختیار نداشتیم و همین باعث شد در دیدار پایانی خیلی سخت و پراضطراب بازی کنیم چرا که سرمربی حضور نداشت.

ملی‌پوش پادما با بیان این که یک‌سوی ورزش برد و یک‌سوی دیگر آن باخت است، خاطرنشان کرد: نتوانستیم مدال خوش‌رنگ طلا و قهرمانی را از آن خود کنیم؛ البته این دلیل بر آن نیست که نمی‌توانیم جبران کنیم؛ مرحله نهایی بازی‌های هندبال‌ساحلی کشور را پیش‌روی داریم و امیدواریم در مسابقات اصلی عنوان قهرمانی را به‌دست آوردیم.

وی ضمن قدردانی از احسان ادیبی، مدیرعامل باشگاه پادما یدک و حسن افتخاری، رئیس هیئت هندبال استان اصفهان برگزاری لیگ‌برتر هندبال‌ساحلی را خوشایند برشمرد و گفت: اتفاق خوبی در جامعه مربوط به این رشته رخ می‌دهد و موجب بیشتر دیده‌شدن این رشته خواهد شد؛ باشگاه‌های زیادی به هندبال‌ساحلی ورود نمی‌کنند و بیشتر باشگاه‌های خصوصی حامی هندبال‌ساحلی هستند.

وی ضمن تشکر از حمایت های علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال، خواستار برگزاری لیگ‌برتر هندبال‌ ساحلی شد و افزود: تعدادی از بازیکنان که در لیگ‌برتر هندبال‌سالنی شاغل نیستند ولی در هندبال‌ساحلی حرفی برای گفتن دارند می‌توانندرشد کنند و به مدارج بالاتر برسند؛ حمایت‌های باشگاه‌های دولتی علاوه‌بر بازیکنان به‌سود فدراسیون نیز خواهد بود؛ هندبال‌ساحلی نیازمند نگاه ویژه‌تری است ‌تا باشگاه‌هایی که در هندبال‌سالنی تیم‌داری می‌کنند به این رشته هم ورود کنند.

صادقی با اشاره به کیفیت خوب زمین ساحلی ناژوان خاطرنشان کرد: این زمین قبلا نیز تجربه میزبانی از مسابقات استانی، کشوری و حتی بین‌المللی را نیز داشته است؛ اما اگر قرار براین باشد که لیگ‌برتر هندبال‌ساحلی برگزار شود باید ازلحاظ نور، رختکن و دوش‌حمام نیازمندرسیدگی ویژه است.

ملی‌پوش تیم پادمایدک گفت: هندبال ساحلی پتانسیل کسب مدال  و رتبه های برتر در مسابقات آسیایی، جهانی و حتی المپیک را دارد؛ همان‌طور که در دوره قبل مسابقات آسیایی، تیم‌های ملی نوجوانان و بزرگسالان کشورمان به قهرمانی رسیدند.

وی در پایان گفت:  تیم ملی نوجوانان ایران در مسابقات جهانی به سرمربی‌گری مهدی قشقایی روی سکوی سوم ایستاد که نخستین مدال جهانی هندبال‌ساحلی ایران در این رقابت‌ها به‌شمار می‌رود و از همین‌رو نگاه پرمهر فدراسیون به این رشته موجب درخشش هرچه بیشتر هندبال‌ساحلی در عرصه‌های باشگاهی و ملی خواهد شد.

پایان پیام/۶۳۱۳۴/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول