اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

فارس من| بیمارستان 17 شهریور صاحب CT اسکن شد

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان از تحویل یک دستگاه CT اسکن به مرکز آموزشی درمانی 17 شهریور خبر داد و گفت: این دستگاه زیمنس 16 اسلایس بوده و به‌زودی در مرکز مذکور نصب و راه‌اندازی می‌شود.

فارس من| بیمارستان 17 شهریور صاحب CT اسکن شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سامانه «فارس من» به‌منظور ثبت و پیگیری مطالبات مردمی در خبرگزاری فارس راه‌اندازی شده و در کوتاه‌ترین زمان پاسخگوی مطالبات ثبت‌شده مردم است.

اخیراً مطالبه‌ای با عنوان «لزوم تجهیز بیمارستان فوق تخصصی کودکان 17 شهریور به سی‌تی‌اسکن» در سامانه فارس من ثبت شد که در آن، مطالبه گر متذکر شده بود: «مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی ۱۷ شهریور رشت به‌عنوان تنها بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کودکان در گیلان ۱۰ سال است که در انتظار سی‌تی‌اسکن است اما این انتظار همچنان برآورده نشده است.»

نسیبه یوسفیان، معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه دستگاه CT اسکن از تجهیزات مبرم مرکز آموزشی درمانی 17 شهریور بوده، از تحویل این دستگاه تصویربرداری پزشکی به 17 شهریور خبر داده است.

به گفته معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان، این دستگاه CT اسکن از نوع زیمنس ۱۶ اسلایس بوده و به‌زودی پس از نصب، راه‌اندازی خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول