اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

امضای تفاهم نامه همکاری میان بنیاد شهید و کانون های مساجد در هرمزگان

بنیاد شهید هرمزگان و ستاد هماهنگی کانون های مساجد تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

امضای تفاهم نامه همکاری میان بنیاد شهید و کانون های مساجد در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان و ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان به منظور استفاده از ظرفیت گروه های سرود کانون های فرهنگی هنری برای تولید سرودهای فاخر در حوزه ایثار و شهادت تفام نامه همکاری امضا کردند.

این تفاهم نامه که در چهار ماده و دو نسخه مجزا تنظیم شده بود، لحظاتی پیش توسط عطالله ناوکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان و اسلام خواجه یی سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان امضا شد.

بسترسازی برای تعمیق روحیه ایثار و شهادت، توسعه همکاری و هم افزایی فعالیت های مشترک موضوع تفاهم نامه، حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین آحاد مردم بخصوص نسل جوان و غنی سازی اوقات فراغت و بهبود نشاط اجتماعی از طریق فعالیت های فرهنگی هنری ازجمله اهداف تفاهم نامه است.

این تفاهم نامه با محوریت ساخت و تولید چهار اثر(سرود) در سال جاری با موضوع شهدا و ایثارگران، مادران و همسران شهدا، عفاف و حجاب و سبک زندگیدر مکتب ام الشهدا، شهدای امنیت، نخبگان علمی و جهاد تبیین، شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم، بانوان عاشورایی، فرهنگ فاطمی و رسالت امروز، ایثار در دوران معاصر و سبک زندگی ایثارگرانه منعقد شد.

همکاری و مشارکت در استفاده از ظرفیت های طرفین جهت اعتلای فعالیت های فرهنگی هنری، همکاری و مشارکت در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همکاری و مشارکت در اجرای برنامه های فرهنگی هنری ازجمله تعهدات طرفین در این تفاهم نامه است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول