اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

کشف ۱۷۳ کیلوگرم تریاک در یک عملیات مشترک پلیس

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف ۱۷۳ کیلو و ۲۰۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی با همکاری پلیس سیستان و بلوچستان خبر داد.

کشف ۱۷۳ کیلوگرم تریاک در یک عملیات مشترک پلیس

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی پلیس، سردار سعید مطهری زاده، فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی اظهار کرد: طی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قاچاقچیان مواد مخدر که قصد انتقال بار سنگین مواد از استان سیستان و بلوچستان به خراسان شمالی را داشتند شناسایی شدند.  

وی گفت: ماموران با همکاری و تبادل اطلاعات با پلیس سیستان و بلوچستان، قاچاقجیان مواد مخدر را در محور دشتک به زاهدان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه اقدام به متوقف ساختن خودرو کردند و پس از بازرسی خودرو مقدار ۱۷۳ کیلو و ۲۰۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف و سه نفر در همین رابطه دستگیر و ۲ دستگاه خودروی ۴۰۵ نیز توقیف شد.  

این مقام ارشد انتظامی افزود: پلیس با هرگونه جرائم مراتبط با مواد مخدر با جدیت هرچه تمام‌تر برخورد کرده و از شهروندان می‌خواهیم برای حفظ جوانان از دام اعتیاد هرگونه اطلاعات در این رابطه را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

پایان پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول