اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

بسیجیان پرچم‌داران امیدآفرینی در جامعه هستند

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: فعالیت‌های بسیج بارقه های امید را در دل مردم و خصوصا روستاها و مناطق محروم زنده کرده، بسیج امروز در قلوب ملت ایران جا دارد و توانسته به عنوان یک الگو در کشور نقش آفرینی کند، بسیجیان پرچم داران امید در جامعه هستند.

بسیجیان پرچم‌داران امیدآفرینی در جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در جمع بسیجیان محلات و در آیین بازدید از فعالیت‌های پایگاه های بسیج محلات اظهار داشت: به برکت حضور و نقش آفرینی نوجوانان و جوانان در کشور امروز شاهد درخشش بسیج در عرصه‌های مختلف و رویش جدیدی از مجاهدت‌ها و تلاش‌های بسیجیان روبه رو هستیم و مایه دلگرمی است.

وی افزود: امروز فعالیت‌های بسیج در عرصه‌های مختلف در امتداد فعالیت‌های رزمندگان دفاع مقدس و رشادت‌ها، فداکاری‌ها و حماسه آفرینی‌های ملت ایران در طول هشت سال جنگ تحمیلی است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: بسیج امروز در بدنه و متن مردم حضوری فعال و اثرگذار دارد و در راستای خدمت به مردم و رفع مشکلات مناطق محروم از هیچ فرصت و لحظه‌ای دریغ نمی‌کند؛ فلسفه وجود بسیج حمایت از مستضعفین و با مردم بودن است و خوشبختانه بسیج در این مهم موفق بوده است.

کریمی اضافه کرد: فعالیت‌های بسیج بارقه های امید را در دل مردم و خصوصا روستاها و مناطق محروم زنده کرده، بسیج امروز در قلوب ملت ایران جا دارد و توانسته به عنوان یک الگو در کشور نقش آفرینی کند، بسیجیان پرچم داران امید در جامعه هستند.

وی بیان کرد: حضور بسیج برای تحقق محله های اسلامی برکات فراوانی دارد و این حضور در محله به محله و مسجد به مسجد اعتماد به نفس و رساندن نوجوانان و جوانان را افزایش می دهد و مسیر پیشرفت جامعه را هموارتر خواهد کرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تأکید کرد: به فضل الهی و به برکت حضور نوجوانان و جوانان و خصوصا بسیجیان در عرصه‌های مختلف دشمن در میدان جنگ ترکیبی شکست خورده و در مقابل اقتدار انقلاب اسلامی به بن بست رسیده است.

کریمی افزود: توسعه و ترویج فرهنگ بسیجی در کشور و تلاش برای تحقق محله‌های اسلامی با نقش آفرینی بسیج استقلال، پیشرفت و اقتدار کشور تضمین خواهد شد و قطعا موفقیت‌ها در کشور با بسیج مردمی و حضور و مشارکت مردم محقق خواهد شد.

 پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول