اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

فلاحی: اهانت به قرآن‌ به دلیل وحشت مقامات غربی از گسترش اسلام است

عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: قرآن‌سوزی در اروپا به خاطر وحشت مقامات کشورهای اروپایی از گسترش اسلام است که البته این اقدام آنها نتیجه عکس خواهد داشت و باعث گرایش بیش‌تر افراد به قرآن و دین مبین اسلام خواهد شد.

فلاحی: اهانت به قرآن‌ به دلیل وحشت مقامات غربی از گسترش اسلام است

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، ضمن محکوم کردن اهانت به قرآن در سوئد و دانمارک گفت: قرآن‌سوزی در کشورهای اروپایی به خاطر بحث گسترش اسلام در این کشورهاست.

وی افزود: مقامات اروپایی امروز از گسترش اسلام در کشورهایشان نگران و وحشت‌زده هستند که البته این نگرانی مربوط به دیروز وامروز نیست و چند سال است که این نگرانی و عصبانیت آنها و جود دارد و اقدام به این قبیل کارها می‌کنند.

وی اظهار داشت: به نظر من قرآن‌سوزی و هتک حرمت‌ها به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) و اقداماتی از این دست برای اروپائیان نتیجه عکس خواهد داشت چرا که همین اقدامات باعث می‌شود تا کسانی که اطلاعی از قرآن ندارند و اسلام و قرآن را درست نمی‌شناسند روی این مسئله حساس شوند و به سمت قرآن هم بیایند.

فلاحی خاطرنشان کرد: کشورهای اسلامی برای مقابله با این هتک حرمت‌ها به ساحت مقدس قرآن کریم باید با دولت‌های سوئد و دانمارک به طور جدی برخورد کند و دولت‌هایی که در این زمینه کوتاهی می‌کنند باید پاسخگو باشند.

وی افزود: این برخورد باید هم جنبه سیاسی و دیپلماتیک در حوزه اعمال محدودیت در روابط داشته باشد و هم در حوزه اقتصادی محدودیت ها و تحریم‌هایی علیه این دو کشور از سوی دول اسلامی اعمال شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول