اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

پلمب 6 واحد گردشگری در گلستان به دلیل عدم رعایت عفت عمومی

مدیرکل گردشگری صنایع دستی و میراث‌فرهنگی گلستان گفت: ۶ واحد گردشگری در استان به علت عدم رعایت قانون و خدشه‌دار کردن عفت عمومی پلمب شدند.

پلمب 6 واحد گردشگری در گلستان به دلیل عدم رعایت عفت عمومی

عبدالحسین شکری نیا: به‌گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمدجواد ساوری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در دو ماه گذشته شش واحد گردشگری شامل یک اقامتگاه بوم‌گردی، دو سفره‌خانه سنتی، دو مزرعه گردشگری و یک دفتر خدمات مسافرتی به دلیل عدم رعایت قانون و خدشه‌دار کردن عفت عمومی پلمب شدند.

وی تصریح کرد: حقوق فعالان گردشگری استان به طور مستمر پیگیری شده تا اقدامات لازم برای رفع مشکلات و رعایت قانون در این تأسیسات گردشگری اجرا شود.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گلستان خاطرنشان کرد: تلاش برای فرهنگ سازی و نهادینه کردن ارزش‌های اجتماعی وظیفه همگانی است که در بسیاری از تأسیسات گردشگری نیز به رعایت و صیانت از این ارزش‌ها تأکید شده است.

ساوری گفت: گردشگران عزیز می‌توانند در صورت عدم رضایت از ارائه خدمات توسط واحدهای گردشگری با سامانه ملی سفر و رسیدگی به شکایات به شماره ۰۹۶۲۹ تماس حاصل کرده و شکایت خود را ثبت کنند تا در اسرع وقت به آن‌ها رسیدگی شود.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول