اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

رئیس هیأت بوکس استان مرکزی در سمت خود ابقا شد

مجمع انتخابی هیأت بوکس استان مرکزی با هدف انتخاب رئیس این هیأت در اداره کل ورزش و جوانان برگزار و احمد میرزایی به عنوان رئیس هیأت انتخاب شد.

رئیس هیأت بوکس استان مرکزی در سمت خود ابقا شد

به گزارش فارس از اراک، امروز مجمع انتخابی هیأت بوکس استان مرکزی با هدف انتخاب رئیس این هیأت در اداره کل ورزش و جوانان برگزار و احمد میرزایی به عنوان رئیس هیأت انتخاب شد.

این مجمع با حضور دانشور دبیر کل فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران، مسعود پیرایش سرپرست اداره کل، سید مسیح قائم‌مقامی معاون ورزشی اداره کل، محمدی مدیر حراست و دیگر اعضای شرکت‌کننده در این مجمع برگزار شد.

در این جلسه برای انتخاب رئیس جدید هیأت بوکس استان مرکزی رأی‌گیری آغاز شد که در نهایت احمد میرزایی با کسب ۱۴ رأی از ۱۸ رأی مأخوذه به عنوان رئیس هیأت بوکس استان مرکزی برای مدت ۴ سال انتخاب و در سمت خود ابقاء شد.

در ادامه مجمع، احمد میرزایی رئیس هیأت بوکس استان مرکزی خاطرنشان کرد: ارتقای سطح کیفی و رساندن ورزش بوکس به جایگاه واقعی و همدلی و تعامل بیشتر را دنبال می‌کنم.

وی افزود: امیدوارم بزرگان ورزش بوکس استان مرکزی از همکاری و مساعدت با این هیأت دریغ نکنند. به‌خصوص نیازمند راهنمایی و بهره‌مندی از تجربیات پیشکسوتان این ورزش هستیم.

رئیس هیأت بوکس استان مرکزی همچنین برنامه‌های پیشنهادی چهار سال آینده خود را برای ارتقای کیفیت و استعداد پروری ورزش بوکس در استان ارائه داد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول