اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

شرایط پذیرش بدون آزمون دانشجوی دکتری استادمحور دانشگاه الزهرا (س) اعلام شد

دانشگاه الزهرا (س) شرایط پذیرش دانشجویان استعداد درخشان در دوره کارشناسی دکتری به شیوه استاد محور در سال تحصیلی ۱۴۰3-۱۴۰2 را اعلام کرد.

شرایط پذیرش بدون آزمون دانشجوی دکتری استادمحور دانشگاه الزهرا (س) اعلام شد

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، دانشگاه الزهرا (س) شرایط پذیرش دانشجویان استعداد درخشان در دوره دکتری  به شیوه استاد محور در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ را اعلام کرد.

آیین‌نامه "پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی دکتری به شیوه استادمحور مبتنی بر رفع نیازهای کشور" و آیین‌نامه "پذیرش بدون آزمون اسـتعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناســی ارشـد بـه شــیوه اسـتادمحور مبتنی بر رفـع نیازهـای کشـور" بـا محوریت پـذیرش اسـتعدادهای درخشـان در مقـاطع تحصـیلات تکمیلی بـه صـورت اسـتادمحور و در راسـتای رفع نیازهای کشور برای اجرا از سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ به دانشگاه‌های کشور ابلاغ شد.

دانشگاه الزهرا(س) مطابق آیین‌نامه پذیرش استعدادهای درخشان به شیوه استاد محور مبتنی بر رفع نیاز‌های کشور برای سال تحصیلی۱۴۰۳-۱۴۰۲ در مقطع دکتری دانشجو می پذیرد.

 ثبت‌نام دوره دکتری  به شیوه استاد محور در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از تاریخ  ۱ مرداد تا ۱۵ مرداد ادامه دارد و برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط ثبت‌نام به نشانی اداره استعداد درخشان مراجعه کنید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول