اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

همایش ملی فرصت ها و تهدیدات نوپدید دریایی برگزار می‌شود

همایش ملی فرصت‌ها و تهدیدات نوپدید دریایی به همت نیروی دریایی سپاه و پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس برگزار می شود.

همایش ملی فرصت ها و تهدیدات نوپدید دریایی برگزار می‌شود

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، همایش ملی فرصت ها و تهدیدات نوپدید دریایی به همت نیروی دریایی سپاه و پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس و با مشارکت دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و سازمان های کشوری و لشکری مرتبط با دریا برگزار می شود.

بر این اساس فرصت ها و تهدیدهای نوپدید در حوزه ژئوپلیتیک و ژئواستراتژی دریایی، فرصت ها و تهدیدهای نوپدید در حوزه اقتصاد دریاپایه، فرصت ها و تهدیدهای فناوری های نوپدید دریایی، فرصت ها و تهدیدهای نوپدید در حوزه بهداشت، سلامت و زیست محیط دریایی، فرصت ها و تهدیدهای نوپدید اطلاعات و امنیت دریایی و فرصت ها و تهدیدهای نوپدید نظامی در دریا محورهای اصلی این همایش است.

علاقمندان تا پایان مردادماه سال ١٤٠٢ مهلت دارند چکیده مقالات خودشان را از طریق پایگاه اینترنتی www.emotconf1402.ir ارسال کنند.

این همایش ١٧ و ١٨ آبان ماه امسال با سخنرانی شخصیت های عالیرتبه کشوری و لشکری دانشگاه دریایی امام خامنه ای(مدظله العالی) برگزار خواهد شد.

سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی ریاست این همایش، دریادار پاسدار علی تنگسیری دبیر این همایش، سردار سلمانی دبیری کمیته علمی و سردار دبستانی دبیری کمیته  اجرایی همایش ملی فرصت ها و تهدیدهای نوپدید دریایی را بر عهده دارند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول