اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اعلام جزئیات مراسم تشییع پیکر شهید رضا شیخی در مازندران

جزئیات تشییع پیکر پاک شهید مدافع امنیت رضا شیخی افسر پیس‌راه محور خاش در استان مازندران اعلام شد.

اعلام جزئیات مراسم تشییع پیکر شهید رضا شیخی در مازندران

سلمان بابایی برادر خانم شهید شیخی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نکا با اشاره به اینکه براساس برنامه‌ریزی مقرر شد که مراسم روز چهارشنبه در مازندران برگزار شود، اظهار کرد: ۴ مرداد ماه آیین تشییع در شهرستان نکا استان مازندران برگزار می‌شود.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی پیکر پاک و مطهر کاروان شهدای حادثه تروریستی خاش زاهدان از محل ستاد انتظامی استان سیستان و بلوچستان به زادگاهشان در چهار استان کشور تشییع و بدرقه شدند.

به گفته بابایی، مراسم تشییع شهیدان حادثه تروریستی خاش- تفتان فردا سه شنبه سوم مردادماه در تهران و سپس به زادگاهشان منتقل خواهد شد.

برادر خانم شهید رضا شیخی یادآور شد: در صورتی که پیکر شهدا به مشهد مقدس و بارگاه ملکوتی امام رضا(ع)  منتقل شود، زمان تشییع مجددا اعلام خواهد شد.

به گزارش فارس، روز گذشته یکم مرداد ماه در پی حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و کوردلان معاند به واحد گشت پلیس راه در محور خاش به تفتان متاسفانه چهار نفر از مأموران غیور پلیس به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
 تروریست‌های کوردل به‌صورت کاملا بزدلانه اقدام به ترور مأموران گشت پلیس راه که در حین انجام وظیفه بودند، کرده و به سرعت از محل متواری شدند.

در این حادثه تروریستی استواریکم محمد رضا اسمعیلی، استواریکم رضا شیخی از شهرستان نکا مازندران، استواریکم حسن وحیدی و ستوان‌یکم مهدی اله‌پور به فیض شهادت نائل آمدند.

پایان‌پیام/ ۸۶۰۰۲/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول