اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

ضرورت انسجام هیأت‌ها در برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان بر ضرورت تقویت انسجام درونی و هماهنگی بیشتر بین هیئات مذهبی در روز تاسوعا و عاشورای حسینی تاکید کرد و افزود: تلاش کنیم زمینه حضور بیشتر دوستداران اهلبیت(ع)در مراسمات ایام تاسوعا و عاشورای امسال فراهم شود.

ضرورت انسجام هیأت‌ها در برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام غلامحسین حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان امروز در سومین نشست شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان شهرستان بندرعباس که با دستور کار برنامه ریزی مراسمات تاسوعا و عاشورای حسینی در سالن کنفرانس اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان برگزار شد، ضمن عرض تسلیت این ایام اظهار داشت: بحمدلله شور و حال خاص عجیبی در هیئات مذهبی شهرستان بندرعباس برقرار است و امیدواریم بتوانیم زمینه حضور بیشتر دوستداران اهلبیت(ع)در مراسمات ایام تاسوعا و عاشورای امسال را فراهم کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان عنوان داشت: ماه محرم و عزاداری این ایام باید احیاگر ارزش‌های دینی و اسلامی باشد، بنابراین باید در جهت اجرای هر چه بهتر و باشکوه تر تاسوعا و عاشورای حسینی تلاش کرد.

وی افزود: شیوه و آئین سبکهای عزاداری، نوحه خوانی و تعزیه خوانی مردم ولایتمدار سراسر استان، تنوع قومیت ها و برپائی عزاداری خاص برای اباعبدالله الحسین(ع)در استان هرمزگان از سوی مردم و جوانان بی نظیر است و لازم است همت ویژه‌ای برای تقویت تعظیم شعائر حسینی داشته باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان بر اتحاد و انسجام بیشتر هیئات مذهبی و مداحان در روز تاسوعا و عاشورای حسینی تاکید کرد و افزود: لازم است در راستای تقویت انسجام درونی و هماهنگی بین هیئات مذهبی، هم‌افزایی شبکه‌های هیأت‌های مذهبی استان برای جریان‌سازی در راستای اهداف اسلام ناب و انقلاب اسلامی گامهای اساسی برداشته شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول