اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ذوب‌آهن برای قهرمانی تیم می‌بندد

مدیرفنی تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: با حمایت مدیرعامل باشگاه شک نکنید که برای دفاع از اعتبار باشگاه ذوب‌آهن به‌عنوان پرافتخارترین تیم بسکتبال کشور، با اقتدار به میدان خواهیم آمد.

ذوب‌آهن برای قهرمانی تیم می‌بندد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پیمان صداقت‌نیا مدیر فنی تیم بسکتبال باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در ارتباط با حضور تیم بسکتبال ذوب‌آهن در فصل آتی لیگ باشگاه‌های کشور اظهار داشت: در نشست صمیمانه‌ای که  با نکیسا مدیرعامل باشگاه داشتیم ایشان حمایت کامل خود را از تشکیل تیمی قوی و در شأن نام بلند ذوب‌آهن اعلام کرد؛ با دستور و نظر مساعد ایشان قطعاً امسال‌ تیم مدعی عنوان قهرمانی خواهیم داشت.

وی افزود: در اسرع وقت نسبت‌ به انتخاب سرمربی جدید تصمیم‌گیری خواهیم کرد و با توجه به این‌که فصل نقل‌وانتقالات بسکتبال تا انتهای مردادماه است پس‌از انتخاب سرمربی با نظر ایشان نسبت‌ به انتخاب بازیکن اقدام خواهیم کرد.

صداقت‌نیا تصریح کرد: سعی ما این است که تیمی متشکل از بازیکنان جوان، باانگیزه و باتجربه ببندیم و قطعاً بازیکن خارجی نیز به ترکیب تیم اضافه خواهیم کرد.

مدیر فنی تیم بسکتبال ذوب‌آهن ضمن تشکر از حمایت‌های هواداران ذوب آهن خاطرنشان کرد: به آن‌ها اطمینان می‌دهم که تیم ذوب‌آهن امسال تیمی با ثبات، بدون حاشیه و مدعی قهرمانی خواهد بود؛ امسال سال بسیار خوبی برای بسکتبال ذوب‌آهن خواهد بود.

وی در پایان گفت: با حمایت مدیرعامل باشگاه شک نکنید که برای دفاع از اعتبار باشگاه ذوب‌آهن به‌عنوان پرافتخارترین تیم بسکتبال کشور، با اقتدار به میدان خواهیم آمد و چشم انداز قطعی ما صعود به مرحله فینال لیگ برتر باشگاهای کشور و کسب سهمیه لیگ باشگاه‌های آسیا خواهد بود.

پایان پیام/۶۳۱۳۴/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول