اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

رویداد مد و لباس «اصیلا» درخراسان جنوبی برگزار می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی از برگزاری رویداد خلاقیت و ایده‌پردازی مد و لباس «اصیلا» در استان خبر داد.

رویداد مد و لباس  «اصیلا» درخراسان جنوبی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید محمد رضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی امروز در ستاد عفاف و حجاب استان اظهار داشت: رویداد خلاقیت و ایده‌پردازی مد و لباس «اصیلا» از اول مرداد تا پایان شهریورماه ۱۴۰۲ در خراسان جنوبی اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: در همین راستا در نیمه دوم مهرماه امسال رویداد تبلیغی- تبیینی، کارگاه آموزشی و کرسی‌های آزاد اندیشی نیز به اجرا در خواهد آمد.

معاون استاندار خراسان جنوبی با اشاره به ضرورت حمایت از طرح‌های برتر مد و لباس برای عرضه به بازار، تصریح کرد: در ادامه این راه، رویداد نمایشگاهی و عرضه محصولات نیز مقارن با دهه فجر انقلاب اسلامی اجرا می‌‌شود.

طالبی به درخواست‌ها و مطالبه های مردمی در حوزه عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: این رویداد خلاقیت برای ارائه مدها و لباس های اسلامی برای استفاده عموم مردم است.

حجت الاسلام یوسف غلامی، مدرس کشوری حوزه عفاف و حجاب  نیز در این جلسه به تحلیل‌های روان شناختی و جامعه شناختی در زمینه حجاب پرداخت.

همچنین در حاشیه جلسه ستاد عفاف و حجاب استان از پوستر رویداد «اصیلا» و پوستر اولین دوره سوگواره عکس عاشورایی خراسان جنوبی رونمایی شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول