اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مشتریان پروژه انتقال پساب فاضلاب بندرعباس به صنایع کامل شدند+فیلم

چهار قرارداد در خصوص اجرای طرح انتقال پساب فاضلاب بندرعباس به صنایع غرب این شهر امروز با حضور استاندار هرمزگان به امضا رسید.

مشتریان پروژه انتقال پساب فاضلاب بندرعباس به صنایع کامل شدند+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، امروز در مراسمی 4 قرارداد در خصوص اجرای طرح پساب فاضلاب بندرعباس و خرید تضمینی آن از طریق مشارکت در اجرای پروژه با شرکت تأمین و توسعه زیرساخت خلیج فارس در حضور استاندار هرمزگان به امضا رسید.

یکی از این قراردادها، قرارداد مشارکت مدنی بانک ملی ایران با شرکت تأمین و توسعه زیرساخت خلیج فارس بود که در راستای اجرای طرح ارتقا و نوسازی تصفیه خانه فاضلاب شهر بندرعباس منعقد و مبادله شد.

همچنین در این مراسم قرارداد فروش آب حاصل از بازیافت فاضلاب شهر بندرعباس جهت استفاده در صنایع مولد با شرکت پالایشگاه نفت بندرعباس، صبا فولاد خلیج فارس و مادکوش نیز به امضا رسید.

 

مهدی دوستی استاندار هرمزگان نیز در این مراسم با بیان این که فاضلاب یکی از چالش‌های اساسی شهر بندرعباس بود که حتی به پیشران اقتصادی هرمزگان یعنی گردشگری هم آسیب می‌زد، افزود: بخشی از قراردادها سال گذشته امضا و امروز هم سه قرارداد دیگر امضا شد و در مجموع برای ۷۰ هزار متر مکعب از روزانه 85 هزار متر مکعب پساب فاضلاب بندرعباس قرارداد منعقد شد.

 

 

دوستی گفت: منابع این قراردادها که سه قرارداد با صنایع بسته و یک قرارداد در قالب مشارکت مدنی با بانک ملی منعقد شد کمک بسیاری برای این طرح است تا سریعتر کامل و اجرایی شود.

به گزارش فارس، پیش از این نیز شرکت تأمین و توسعه زیرساخت خلیج فارس با شرکت فولاد هرمزگان و شرکت صنایع معدنی و فولادی ستاره سیمین هرمز منعقد شده بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول