اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

هزینه صدور گذرنامه اربعین مشخص شد

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از بررسی برنامه ستاد اربعین حسینی در ایام پیاده‌روی اربعین سالجاری در این کمیسیون خبر داد و گفت: در این جلسه مسئولین ستاد اربعین هزینه صدور ویزای اربعین را اعلام کردند.

هزینه صدور گذرنامه اربعین مشخص شد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، ولی‌الله بیاتی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با اشاره به برگزاری نشست کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها برای بررسی برنامه ستاد اربعین، گفت: مسئولین کمیته ستاد اربعین گزارشی از عملکرد خود ارائه کردند که در این گزارش به برنامه‌ریزی برای صدور گذرنامه زیارتی با مبلغ 50 هزار تومان ظرف مدت 24 ساعت تأکید شد.

وی اظهار کرد: برای سرعت در خدمات‌رسانی، گیت‌های مرزی در خاک عراق افزایش پیدا خواهد کرد و در حوزه حمل و نقل، برنامه‌ریزی شده است که 2 هزار دستگاه اتوبوس در ایام اربعین در اختیار زوار قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس ادامه داد: همچنین ارائه خدمات هوایی از 27 مرداد تا 20 شهریور انجام می‌شود که 85 درصد پروازها به نجف و 15 درصد به بغداد انتقال می‌یابد. از سوی دیگر در داخل کشور عراق 20 دفتر و 50 نمایندگی به مدت 2 هفته به صورت شبانه‌روزی به زوار خدمات می‌دهند. جمعیت هلال احمر نیز 234 مرکز درمانی در عراق با تعداد 4 هزار نفر کادر درمانی، 100 دستگاه آمبولانس و 3 بیمارستان صحرایی با 4501 خودروی امدادی و 9 بالگرد به زوار خدمات‌رسانی خواهد کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول