اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

تاکنون ۳۰ روستای محروم ایلام از نعمت آب برخوردار شدند

مسوول بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین (ع) گفت: در راستای طرح آبرسانی به مناطق محروم تا کنون ۳۰ روستا به بهره برداری کامل رسیده است.

تاکنون ۳۰ روستای محروم ایلام از نعمت آب برخوردار شدند

 علی ملک زاده مسوول بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین استان ایلام صبح یکشنبه در گفت وگو باخبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در راستای خدمت رسانی به مناطق محروم با همکاری سپاه و دولت طرح آبرسانی با تخصیص ۵۰۷ میلیارد تومان از سال گذشته آغاز شده و قرار است در مدت ۳ سال اجرا و ۱۲۸ روستای استان از نعمت آب آشامیدنی برخوردار شوند.

 وی افزود: در این راستا نزدیک ۷۰۰ کیلومتر خط انتقال آب و اجرای شبکه در داخل روستاها انجام خواهد شد. 

مسوول بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین استان ایلام با اشاره به اینکه به همت گروه‌های جهادی بیش از ۳۵۰ کیلومتر از این طرح بزرگ انجام شده است، ادامه داد: تاکنون تعداد۳۰ روستا در این طرح به بهره برداری کامل رسیده است.

 ملک زاده خاطرنشان کرد: در حدود ۱۰۰ روستا به صورت همزمان، عملیات خط انتقال، اجرای شبکه و اجرای مخزن ذخیره آب انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس در ایلام، عملیات آبرسانی به ۱۲۸ روستای استان با ۴۵۰ کیلومتر لوله گذاری پلی اتیلن و همچنین ۲۵۰ کیلومتر لوله‌های فولادی در حال اجراست.

پایان پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول