اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

هیئت‌های عزاداری در آزادی زندانیان هم‌قدم می‌شوند

مدیر نمایندگی ستاد دیه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای پویش «هر هیئت آزادی یک زندانی»، گفت: از ابتدای سال تا کنون ۴۰ زندانی واجد شرایط با مجموع بدهی ۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آزاد شدند.

هیئت‌های عزاداری در آزادی زندانیان هم‌قدم می‌شوند

مجید صیادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با شروع ماه محرم پویش «هر هیئت آزادی یک زندانی» آغاز شده است و هیئت‌هایی که آمادگی کمک مالی دارند در این پویش شرکت می‌کنند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۵۰ نفر زندانی واجد شرایط با مجموع بدهی ۳۶ میلیارد تومان در زندان‌های استان به سرمی‌برند.

وی با اشاره به اینکه زندانی‌های واجد شرایط همه بدهی‌های بالای ۳۰ الی ۴۰ میلیون تومانی دارند، افزود: از ابتدای سال تا کنون ۴۰ زندانی واجد شرایط با مجموع ۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آزاد شده است.

صیادی اظهار داشت: از این مجموع، ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض از طرف ستاد دیه، ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان وام بدون بهره، یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان گذشت و ۱۵ میلیارد تومان نیز اعصار بوده است.

وی در پایان بیان کرد: امید است با اجرای این پویش در هیئت‌های استان بتوانیم تا پایان ماه محرم تعدادی از زندانیان را آزاد کنیم تا به آغوش خانواده بازگردند. 

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول