اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

اوباش مسلح توسط گشت نیروی انتظامی دستگیر شد

جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز گفت: ماموران گشت کلانتری ۱۴ رسالت شهرستان کرج حین گشت زنی به راننده یک خودروی پژو ۲۰۷ مشکوک و پس از بررسی، موفق به کشف یک قبضه سلاح گرم شدند.

اوباش مسلح توسط گشت نیروی انتظامی دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمد نادر بیگی، جانشین فرمانده انتظامی استان البرز، گفت: شب گذشته عوامل گشت کلانتری ۱۴ رسالت شهرستان کرج در حین گشت زنی در حوالی میدان اسبی به راننده یک دستگاه پژو ۲۰۷ مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: به محض توقف خودرو، ماموران مشاهده کردند که راننده خودرو پژو ۲۰۷ یک شی نامشخص را از خودرو به بیرون پرتاب کرد که با تیز بینی افسر گشت شی مربوطه که یک قبضه سلاح گرم بود، کشف شد.

نادر بیگی با اشاره به دستگیری متهم و تحویل او به مرجع قضائی، گفت: در بحث حمل و نگهداری سلاح گرم که باعث ایجاد ناامنی در کشور می‌شود، پلیس با هیچ کس تعارف ندارد. بنابراین توصیه می‌شود شهروندان در صورت اطلاع از موارد مشابه موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول