اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

افتتاح ۱۱۰ آشپزخانه طرح اطعام حسینی در کرمان

عصر امروز و در راستای کمک به نیازمندان، ۱۱۰ آشپزخانه طرح اطعام و احسان حسینی به صورت همزمان در کرمان افتتاح شد.

افتتاح ۱۱۰ آشپزخانه طرح اطعام حسینی در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مدیرکل کمیته امداد حضرت امام‌خمینی(ره) عصر امروز در حاشیه افتتاح ۱۱۰ آشپزخانه طرح اطعام و احسان حسینی که در محل بقعه متبرکه عباسعلی کرمان برگزار شد، در جمع خبرنگاران، این طرح را یک طرح ملی خواند و اظهار داشت: در ماه‌های محرم و صفر و ایام عزاداری سید و سالار شهیدان این طرح را به پشتوانه ۴۵۰ مرکز نیکوکاری کلید زدیم.

وی از طبخ و توزیع ۱۲۵ هزار پرس غذای گرم و ۲ هزار ‌و ۵۰۰ سبد کالا بین نیازمندان از ابتدای ماه محرم تاکنون خبر داد و گفت: سال گذشته در این ایام ۷۸۸ هزار پرس غذای گرم توزیع کردیم و در تلاش هستیم امسال این عدد را به یک میلیون و ۵۰۰ هزار پرس غذا و ۳۰ هزار سبد کالا برسانیم.

عسکری‌نژاد از عموم مردم برای پیوستن به این طرح دعوت کرد و گفت: در طرح اطعام و احسان حسینی، نذری‌های کوچک جمع می‌شوند و سطح گسترده‌ای را پوشش می‌دهند.

مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای پیوستن به این طرح وارد پایگاه‌های کمیته امداد شده یا کد دستوری #۰۳۴*۸۸۷۷* را شماره‌گیری کنند.

پایان پیام/۸۰۰۶۵/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول