اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

کونگ‌فوکاران خراسان‌شمالی به مسابقات انتخابی تیم ملی اعزام می‌شوند

دبیر هیات کونگ‌فو خراسان‌شمالی گفت: نفرات برتر مسابقات انتخابی تیم کونگ‌فو بزرگسالان خراسان‌شمالی به مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی که در تاریخ ۱۱ الی۱۳ مردادماه به میزبانی شهرستان قروه استان کردستان برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

کونگ‌فوکاران خراسان‌شمالی به مسابقات انتخابی تیم ملی اعزام می‌شوند

حمید همت‌افزا، دبیر هیات کونگ‌فو خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهارکرد: مسابقات انتخابی تیم کونگ‌فو بزرگسالان خراسان‌شمالی در بخش آقایان با حضور کونگ‌فوکاران شهرستان‌های بجنورد و شیروان در تاریخ ۳۰ تیرماه به میزبانی بجنورد برگزار شد.

وی به نتایج انفرادی اشاره کرد و گفت: در پایان این رقابت‌ها، ولی یگانه‌پرست در وزن ۵۴ کیلوگرم، امیرحسین منصوری در وزن ۶۳ کیلوگرم، علی داغستانی در وزن ۶۸ کیلوگرم، حسین زیرک در وزن ۷۳ کیلوگرم، آرش نورانی در وزن ۷۸ کیلوگرم و محمد جواد یگانه پرست در وزن ۸۳ کیلوگرم نفرات برتر بودند.

دبیر هیات کونگ‌فو خراسان‌شمالی افزود: نفرات برتر این رقابت‌ها به مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی که در تاریخ ۱۱الی۱۳ مردادماه به میزبانی شهرستان قروه استان کردستان برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول