اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تجهیز آتش‌نشانی اصفهان به سگ‌های کاوشگر

شهردار اصفهان با بیان اینکه تجهیزات آتش‌نشانی اصفهان به‌روز شده است، گفت: به‌تازگی سگ‌های کاوشگر (زنده‌یاب) به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری این کلان‌شهر اضافه شده‌اند و اکنون در مرحله آموزش قرار دارند.

تجهیز آتش‌نشانی اصفهان به سگ‌های کاوشگر

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، علی قاسم‌زاده شهردار اصفهان با بیان اینکه مدیریت شهری اصفهان در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) آماده ارائه خدمات به عزاداران است، اظهار کرد: نیروهای اتوبوسرانی به منظور جابجایی عزاداران در این ایام تا پاسی از شب در کنار هیأت‌های عزاداری هستند و پاکبانان نیز پابه‌پای موکب‌ها برای نظافت شهر خدمت می‌کنند و حتی پس از تعطیلی موکب‌ها، نظافت شهر ادامه دارد.

وی با بیان اینکه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان یکی از مجهزترین آتش‌نشانی‌های کشور از حیث تجهیزات و نیروی انسانی ماهر محسوب می‌شود، افزود: انواع تجهیزات برای این سازمان پیش‌بینی شده است بنابراین در هر نقطه‌ای از کشور که بحرانی ایجاد شود، نیروهای اصفهان را فرا می‌خوانند.

بروزرسانی تجهیزات سازمان آتش‌نشانی اصفهان

قاسم‌زاده با بیان اینکه ظرفیت‌های جدیدی از خودروهای مختلف و تجهیزات بروز به سازمان آتش‌نشانی این کلان‌شهر اضافه شده است، عنوان کرد: برای اصفهان به دلیل برخورداری از گذرهای باریک به‌ویژه در محدوده بازار، خودروهایی با عرض کوچک پیش‌بینی شده تا بتواند در این گذرها رفت و آمد کنند.

شهردار اصفهان تصریح کرد: به‌تازگی سگ‌های کاوشگر(زنده‌یاب) نیز به آتش‌نشانی اصفهان اضافه شده است که اکنون در مرحله آموزش قرار دارند و به‌زودی از این ظرفیت در حوادث مورد نظر استفاده می‌شود.

وی اضافه شدن ۲ نوع پهپاد کاوشگر و آتش‌نشان در آینده‌ای نزدیک به مجموعه آتش‌نشانی را از دیگر اقدامات انجام شده در این زمینه دانست و گفت: با توجه به اینکه ساختمان‌های مرتفع در اصفهان به‌ویژه در مجموعه شهید کشوری ساخته شده است، در صورت به وجود آمدن بحران صرفاً نمی‌توان با نردبان آن را مهار کنیم، بنابراین این تجهیزات به آتش‌نشانی افزوده می‌شود.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول