اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بیانیه بسیج دانشجویی و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان در پی هتک حرمت به قرآن

بسیج دانشجویی، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان در پی هتک حرمت دوباره به قرآن کریم بیانیه‌ای صادر کردند.

بیانیه بسیج دانشجویی و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان در پی هتک حرمت به قرآن

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، متن بیانیه بسیج دانشجویی، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان در پی هتک حرمت دوباره به قرآن کریم به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم.

«إِنّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّکْرَ وَ إِنّا لَهُ لَحافِظُونَ»
البته ما قرآن را بر تو نازل کردیم و ما هم آن را محققا محفوظ خواهیم داشت.


قرآن کریم عظیم‌ترین سرمایه و متقن‌ترین سند حقانیت شریعت مقدس اسلام است.کتابی که با نزول آن راه صعود آدمی به کمال انسانی‌اش همواره و چراغی فروزان برای هدایت بشرتا همیشه تاریخ روشن شد.

رفتاراسلام ستیزانه و گستاخی آتش زدن آشکار و دوباره این فرد ملعون افراطی که چهره کریه صهونیسم جهانی در پشت چهره او وپلیس سوئد را آشکار در سوزاندن دوباره قرآن‌کریم و دفاع پلیس این کشور از این عمل وقیحانه جان مسلمانان عالم را به آتش کشید و نقطه تاریک دیگری بر دامان رهبران مدعی مذهب در جهان غرب بر جای گذاشت.

درموقعیتی که جهان با موجی از اسلام گرایی مواجه شده و کتاب مقدس اسلام، طبق آمارهای خودشان پرفروش‌ترین نسخه مکتوب کشورهای غربی است، دشمنان مسلمانان جهان و ضد آزادی و آزادگی با آتش بغض کینه نسبت به حقیقت الهی، وحشیانه به جنگ با منطق و برهان الهی آمده‌اند.

به یقین این جسارت دوباره ی بزرگ ادامه حرکات شنیع و توهین‌های آشکاری است که در سال‌های اخیر و در سایه حمایت‌های صهیونیزم جهانی صورت گرفته است.آری ، در مکتب مقدس اسلامی ناب محمدی (ص)، پیروان تمام ادیان الهی و مقدسات آن‌ها محترم هستند و مسلمانان از توهین به مقدسات آنها نهی شده‌اند.

انتشار خبر تأسف بار اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و سوزاندن آن، دل تمام مسلمانان و انسان های آزاده دنیا را به درد آورد. یقینا آتش زدن قرآن کریم نه تنها توهین به اسلام و مسلمین بلکه توهین به تمام ادیان جهان و پیروان آن است، لذا وظیفه هر انسان آزاده ای است که در برابر این عمل ساکت ننشیند و آن را محکوم نموده، از عامل یا عاملان آن اعلام برائت نماید.

بدین جهت بسیج دانشجویی، بسیج کارکنان و بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان به عنوان نهادی اسلامی مراتب نفرت و انزجار خود را از این عمل دوباره ی شوم و شیطانی اعلام و آن را شدیدا محکوم می نماید. و از تمام نهادهای بین‌المللی می خواهد که با این گونه اقدامات به طور قاطع برخورد و از تکرار آن جلو گیری و عاملان این توهین بزرگ را به پای میز محاکمه بکشانند.

و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ
و آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفرگاهی باز می‌گردند.

پایان پیام/۶۳۱۳۸/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول