اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

آمادگی موکب‌های سمنان برای خدمت به زائران اربعین حسینی

دبیر ستاد اربعین استان سمنان گفت: باید با آمادگی کامل برای اعزام موکب‌داران و زائران اربعین حسینی انجام وظیفه کرد.

آمادگی موکب‌های سمنان برای خدمت به زائران اربعین حسینی

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن اسلامی‌راد، دبیر ستاد اربعین استان سمنان پیش از ظهر امروز در نشست ستاد اربعین این استان در سالن غدیر استانداری سمنان اظهار کرد: سومین همایش مواکب در دامغان برگزار شد و همایش دیگری نیز در روزهای آینده برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در این نشست‌ها، مسائل و مشکلات موکب‌داران استان سمنان مطرح و رفع می‌شود تا با آمادگی کامل به استقبال اربعین و خدمت‌رسانی به زائران حسینی برویم.

دبیر ستاد اربعین استان سمنان با بیان اینکه سه کمیته جدید آب، برق و سوخت ذیل ستاد اربعین این استان ایجاد شده است به موکب‌داران و زائران حسینی خدمت‌رسانی کنند، افزود: این کمیته‌ها باید در مرز مهران که منطقه معین استان سمنان برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی است، گروه‌های فعالی را مستقر کنند، پشتیبانی کاملی را از مواکب استان سمنان انجام دهند و مشکلات موکب‌داران را رفع کنند.

اسلامی‌راد بیان کرد: باید با آمادگی کامل برای اعزام موکب‌داران و زائران اربعین حسینی وارد میدان شد و خدمات‌رسانی بهتری به عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) انجام داد و تلاش کرد تا امسال مشکلی در این مسیر به وجود نیاید.

وی گفت: نظارت بر قیمت‌های بلیت اتوبوس‌های مسافری و تأمین نیازمندی‌های ناوگان حمل و نقل عمومی باید در دستور کار مسؤولان مربوطه باشد و مدیران از هم‌اکنون برای آن تدبیری بیندیشند.

اسلامی‌راد ادامه داد: تمام فعالیت‌ها در ستاد اربعین استان سمنان باید بر اساس موازین قانونی پیش رود و نظارت بر مواکب به‌ویژه در هزینه‌ها و درآمدهای آنها بیش از گذشته تقویت شود.

در این نشست، مشکل آبرسانی در نجف و کربلا، کمبود برخی ماشین‌آلات، مسائل گمرکی و ... بررسی شد.

پایان پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول