اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

انهدام باند سارقان تلفن همراه در سیرجان

فرمانده انتظامی سیرجان از دستگیری ۳ سارق افغان به اتهام سرقت ۵۸ دستگاه تلفن همراه و یک دستگاه لپ‌تاپ از یک باب مغازه در شهر زیدآباد این شهرستان خبر داد.

انهدام باند سارقان تلفن همراه در سیرجان

 به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، سرهنگ مرتضی امیر سبتکی امروز اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت مغازه موبایل فروشی در شهر زیدآباد شهرستان سیرجان شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت‌ها به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش‌های ماموران کلانتری ۱۵ زیدآباد ۳ متهم دخیل در این سرقت‌ها که تبعه افغان بودند شناسایی و در یکی از نقاط روستایی حاشیه شهر زیدآباد در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان گفت: متهمان در مواجهه با شواهد و مدارک موجود، به سرقت ۵۸   موبایل و یک دستگاه لپ‌تاپ و تعداد زیادی لوازم جانبی گوشی اعتراف کردند که همه اموال مسروقه کشف و تحویل مالباختگان شدند.

وی با اشاره به ارزش ۹ میلیارد ریالی این گوشی‌های سرقتی خاطرنشان کرد: یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ متعلق به این سارقان نیز توقیف شد و تحقیقات تکمیلی پلیس در خصوص کشف سایر سرقت‌های احتمالی متهمان با هماهنگی مراجع قضایی همچنان ادامه دارد .

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول