اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  کشاورزی و امور دام

برنامه کاهش قیمت‌ مرغ با توزیع روزانه 600 تن‌ در سراسر کشور کلید خورد

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی گفت:‌ این هفته روزانه حداقل ۳۰۰ تن مرغ گرم و نیز ۳۰۰ تن مرغ منجمد وارد کشور شده و در میادین تره بار و فروشگاه‌های زنجیره‌ای به قیمت مصوب توزیع می‌شود.

برنامه کاهش قیمت‌ مرغ با توزیع روزانه 600 تن‌ در سراسر کشور کلید خورد

به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا پیمان پاک اظهار داشت: در این هفته روزانه حداقل ۳۰۰ تن مرغ گرم و نیز ۳۰۰ تن مرغ منجمد وارد کشور شده و در میادین تره بار و فروشگاه‌های زنجیره‌ای به قیمت مصوب توزیع می‌شود. علاوه بر این ۵ هزارتن گوشت گوساله منجمد در این هفته به قیمت مصوب پشتیبانی امور دام توزیع می‌شود.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در زمینه واردات گوشت گرم گوسفندی بیان کرد: با واردات روزانه ۱۰۰ تن گوشت گرم گوسفندی از روسیه، رومانی و مغولستان و توزیع به قیمت هر کیلو ۲۶۰ هزار تومان و نیز واردات گوشت منجمد و توزیع به قیمت ۱۸۰ هزار تومان تلاش می‌شود قیمت گوشت در ایام پیش رو کنترل شود. طی ۳ هفته آتی نیز فرآیند واردات گوشت گرم از آفریقا نیز به قیمت هر کیلو ۱۸۰ هزار تومان به ظرفیت واردات گوشت گوسفندی کشور افزوده خواهد شد.

پیمان پاک ادامه داد: با توافقات صورت گرفته با بانک مرکزی ارز مورد نیاز واردات منظم این محصولات تا پایان تابستان صورت گرفته و این اقدام تا تنظیم بازار به صورت پایدار صورت می‌پذیرد.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی به واردات بیش از ۳۰۰ هزار تن دانه و کنجاله مورد نیاز مرغداران کشور طی چند روزه گذشته اشاره کرد و گفت: با پرداخت ارز بخش قابل توجهی از کشتی‌های موجود در بنادر با اولویت نهاد‌های مورد نیاز تولید نیاز کشور تا سه ماه آتی به نهاده‌های مورد نیاز دام و طیور اقدام شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول