اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

تخصیص 100میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح توسعه بیمارستان پورسینای آشخانه

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه در سفر اخیر خود به تهران و پس از دیدار با مدیر کل فنی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از تخصیص ۱۰۰ میلیارد ریالی این وزارت برای تکمیل بزرگترین پروژه درمانی شهرستان مانه و سملقان خبر داد.

تخصیص 100میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح توسعه بیمارستان پورسینای آشخانه

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز حسن براتی‌زاده، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی در سفر اخیر خود به تهران و پس از دیدار با مدیر کل فنی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از تخصیص ۱۰۰ میلیارد ریالی این وزارت برای تکمیل بزرگترین پروژه درمانی شهرستان مانه و سملقان خبر داد.

وی گفت: در این دیدار مدیرکل منابع فیزیکی و طرح‌های عمرانی وزارت بهداشت، ضمن بررسی روند انجام پروژه طرح توسعه بیمارستان پورسینای آشخانه، قول مساعد داد تا با حمایت‌های وزارت بهداشت و کمک سازمان برنامه و بودجه، این پروژه طی امسال تکمیل، تجهیز و به بهره‌برداری برسد.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی افزود: طرح توسعه بیمارستان پورسینای آشخانه از ۳۲ به ۶۴ تخت خوابی هم اکنون حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی خبر داد: موافقت اصولی وزارت بهداشت برای افزایش تعداد تخت‌ها از ۶۴ به ۹۶ نیز اخذ شده است و با تکمیل فاز دوم، عملیات ارتقا به ۹۶ نیز آغاز خواهد شد تا بیش از پیش اهالی مانه و سملقان از خدمات درمانی و بهداشتی مناسب در شهرستان خود بهره‌مند شوند.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول