اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اصفهانی‌ها در مسابقات جام جهانی اسکیت فری استایل فرانسه طوفان به پا کردند

کاروان اسکیت فری استایل اصفهان که به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جام جهانی اسکیت فری استایل فرانسه شرکت کرده است در روز نخست با کسب نه مدال طوفانی از مدال به پا کرد.

اصفهانی‌ها در مسابقات جام جهانی اسکیت فری استایل فرانسه طوفان به پا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم ۱۳ نفره اسکیت فری استایل کشورمان در مسابقات تیمی جام جهانی اسکیت فری استایل فرانسه در روز نخست ۷ مدال در بخش انفرادی و دو مدال در رقابتهای تیمی کسب کردند، ضمن اینکه رضا لسانی رکورد خود را در بخش اسپید اسلالوم کی او شکست.

در رقابت‌های تیمی تیم ایران با ترکیب رومینا سالک، ترانه احمدی، مژده شعبانی و مهسا صفرزاده در مقابل چین تایپه قرار گرفت و در رقابتی بسیار نزدیک و نفس گیر با اختلاف بسیار کم موفق به شکست تایپه شد تا بر سکوی نخست این مسابقات قرار بگیرد، در ادامه تیم چین تایپه اعتراض کرد و اعتراض آنها قبول شد و طلای دختران به نقره تبدیل شد، هر چند تیم ایران نیز بلافاصله نسبت به این رای اعتراض کرد اما، نتیجه تغییر نکرد.

در رقابت‌های تیمی پسران تیم ایران باز هم در فینال رو در روی تیم چین تایپه قرار گرفت و با ترکیب رضا لسانی، سبحان خسروانی، امیرمحمد سواری و محمد امین عباسیان با اقتدار به قهرمانی و مدال طلا رسید.

در این مسابقات در بالای ۱۹ سال پسران رضا لسانی مدال طلا، امیر محمد سواری مدال نقره و محمد امین عباسیان مدال برنز کسب کردند.

در زیر ۱۹ سال پسران هم سبحان خسروانی موفق به کسب مدال نقره شد.

در مسابقات دختران بالای ۱۹ سال ترانه احمدی مدال نقره از آن خود کرد.

در دختران زیر ۱۹ سال هم رمینا سالک مدال طلا و مهسا صفرزاده مدال نقره گرفتند.

پایان پیام/۳۸۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول