اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

پویش مردمی «عکس و علم» در قم آغاز به کار کرد

مدیر گروه جهادی و خیریه شهید محمد رضا شفیعی از اجرای پویش «عکس و علم» در بوستان شهید زین‌الدین خبرداد و گفت: در این پویش از عموم مردم به صورت انفرادی و خانوادگی با نمادهای ارزشی عکس یادگاری گرفته و به آنان هدیه داده می‌شود.

پویش مردمی «عکس و علم» در قم آغاز به کار کرد

حجت‌الاسلام احمد قادری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: همزمان با آغاز ماه محرم الحرام، پویش مردمی «عکس و علم» در بازه‌ی زمانیِ دهه نخست مُحرم، در محوطه‌ بوستان طبقاتی شهید زین الدین  واقع در شهرک شهید زین الدین قم، آغاز شده است.

وی گفت: در این پویش مردمی، عکاسان آماده‌اند تا از مخاطبان مراجعه کنندگان، با نمادهای ارزشی شامل عفاف و حجاب، مُحرم و عزاداری، امام حسین(ع)، شهدای جبهه مقاومت و ... به صورت فردی و خانوادگی، عکس یادگاری بگیرند و این عکس پس از چاپ، به عنوان هدیه به آنان تقدیم خواهد شد.

قادری استفاده از قالب‌های مختلف و به‌روز را در انتقال مفاهیم و معارف اهل بیت(ع) ضروری برشمرد و گفت: خدا را شکر که امروز به برکت انقلاب اسلامی و خون پاک شهیدان، نسل جدید ما و جوانان ما، تشنه‌ معارف اسلامی هستند و این، وظیفه‌ ما را سنگین‌تر می‌کند که چگونه در قالب‌های مختلف هنری و فرهنگی، نیاز دینیِ آحاد جامعه‌ خودمان را تامین کنیم.

وی همچنین از برپاییِ میز پذیرایی و ایستگاه صلواتی با پخش نوای مداحی در کنار این اقدام فرهنگی هنری خبرداد و گفت: در دهه نخست محرم امسال، بچه‌ها به همراه خانواده خود می‌توانند به بوستان شهید زین الدین مراجعه کنند و با نمادهای یاد شده عکس یادگاری بگیرند.

گفتنی است پویش مردمی "عکس و علم" به همّت گروه جهادی و خیریه شهید محمد رضا شفیعی و با مشارکت تیپ ۸۳ امام جعفر صادق(ع)، حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی، کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم، پایگاه مقاومت بسیج برادران و خواهران شهید زین الدین، عصرها دو ساعت قبل از غروب، در محوطه بوستان شهید زین الدین قم دنبال خواهد شد.

 

انتهای پیام/۷۸۰۳۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول