اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور گسترده در تشییع شهدای مدافع وطن

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برای حضور گسترده و شورآفرین مردم شهیدپرور استان در تشییع شهدای مدافع وطن دعوت کرد.

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور گسترده در تشییع شهدای مدافع وطن

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی از مردم شهیدپرور استان برای حضور گسترده و شورآفرین در تشییع شهدای مدافع وطن شهیدان امینی‌مهر و درخشان‌فر دعوت کرد.

در پیام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آمده؛

بسم رب الشهداء و الصدیقین

 وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ‌

انقلاب اسلامی ایران، امتداد خط سرخ قیام حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام است و به برکت خون مبارک شهدا تا ظهور حضرت بقیة‌الله‌ الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف، الهام بخش و امید آفرین به پیش خواهد رفت و قله های پیشرفت و افتخار را یکی پس از دیگری فتح خواهد نمود.

در ایام عزاداری و حزن و اندوه مظلومانه سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام، دو مامور شجاع و رشید نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد، شهیدان «مهدی امینی‌مهر و سیروس درخشان‌فر» در سنگر حفظ آرمان‏‌های انقلاب اسلامی و دفاع از امنیت و آزادگی و درگیری و مقابله با اشرار و سوداگران مرگ به قافله عظیم شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی پیوستند تا ثابت کنند رویش‌های عاشورایی این انقلاب تا ظهور صاحب اصلی‌اش ادامه خواهد داشت.

شهادت اوج تعالی انسان و هنر مردان الهی است که رضایت خدا را می‌خرند و برای برافراشتن عَلَم هدایت و استمرار این خط توحیدی همه داشته‌های خود را بذل می‌کنند و مقاومت و پویایی جامعه را تضمین نموده و به جامعه ظرفیت روحی می‌بخشند.

مراسم تشییع شهیدان "درخشان‌‌فر" و "امینی‌مهر" ساعت ۸:۳۰ صبح فردا شنبه ۳۱ تیر ماه ۱۴۰۲ از میدان هفت تیر شهر یاسوج به طرف خیابان آیت‌الله طالقانی، خیابان جمهوری اسلامی، تا میدان امام حسین(ع) برگزار می‌گردد و بعد از اقامه نماز بر پیکر مطهر آنان در گلزار مطهر شهدای یاسوج به خاک سپرده خواهند شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ضمن عرض تسلیت فقدان این دو شهید عزیز به خانواده و بازماندگان گرامی و همه‌ی همرزمان و همکاران و تبریک شهادت آنان، از عموم مردم غیور، قدرشناس، انقلابی و شهیدپرور کهگیلویه و بویراحمد دعوت می‌کند تا با حضور گسترده، شورآفرین و شکوهمند خود در مراسم تشییع پیکر مطهر این دو شهید والامقام شعائر الهی را بزرگ شمارند و ضمن زنده نگهداشتن یاد و نام و آرمان‌های والای شهیدان و قدرشناسی از ایثار و فداکاری شهدای مدافع وطن، ضامن استمرار امنیت و اقتدار ایران اسلامی باشند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول