اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

وقوع ۵ تصادف در محورهای زنجان ۱۳ مصدوم برجای گذاشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: وقوع پنج فقره تصادف در محورهای استان ۱۳ نفر را راهی بیمارستان کرد و یک خانم هم توسط امدادگران رهاسازی شد.

وقوع ۵ تصادف در محورهای زنجان ۱۳ مصدوم برجای گذاشت

حکمت‌اله هاشمی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در گفت‌وگو با فارس به سوانح جاده‌ای روز جمعه در جاده‌های استان اشاره و اظهار کرد: ساعت ۶ صبح در لاین جنوبی کیلومتر ۲۷ آزادراه زنجان-قزوین گزارش واژگونی پژو توسط نیروی انتظامی به ندای امداد اطلاع داده شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه بلافاصله تیم‌عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شمالغرب همراه با ست نجات برای امدادرسانی اعزام شدند، تصریح کرد: این سانحه رانندگی سه مصدوم برجاگذاشت که توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.
هاشمی از وقوع تصادف دیگری در لاین شمالی کیلومتر ۹۲ آزادراه زنجان- تبریز خبر داد و افزود: در این سانحه پراید با گاردریل برخورد و یک نفر مصدوم شد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این سانحه خانم ۴۰ ساله محبوس در داخل خودرو توسط تیم‌های عملیاتی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای تیرپارک رهاسازی شد.
وی با بیان اینکه در واژگونی پیکان در کیلومتر ۲۵ جاده ابهر به خدابنده پنج‌نفر مصدوم شدند، افزود: برای امدادرسانی به این سانحه دو تیم‌ عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای دوتپه اعزام شدند.
به گفته هاشمی سه مصدوم این حادثه توسط اورژانس و دو مصدوم دیگر توسط تیم‌های عملیاتی هلال احمر به بیمارستان خدابنده منتقل شدند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: چهارمین تصادف جاده‌ای در کیلومتر ۶۷ جاده ترانزیت زنجان - میانه واژگونی ریو ثبت شده که در این سانحه سه نفر مصدوم شدند.
وی ادامه داد: تیم‌های عملیاتی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای تیرپارک اقدام به انجام کمک‌های اولیه و کنترل صحنه تصادف کردند.
هاشمی افزود: ساعت ۱۴ و ۵۲ بعد از ظهر نیز واژگونی خاور در کیلومتر ۷۷ لاین جنوبی آزادراه زنجان-قزوین  نیز یک مصدوم گذاشت.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: برای امدادرسانی به این سانحه نیز دو تیم‌عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای غزال اعزام و اقدام به انجام کمک‌های اولیه کردند.
وی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

پایان پیام/۷۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول