اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

اعزام بیش از ۴۰۰ روحانی به شهرهای نیشابور، فیرزوه، زبرخان و میان‌جلگه

رییس سازمان تبلیات اسلامی نیشابور گفت: در ماه محرم امسال بیش از ۴۰۰ روحانی به شهرهای نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان‌جلگه اعزام شدند.

اعزام بیش از ۴۰۰ روحانی به شهرهای نیشابور، فیرزوه، زبرخان و میان‌جلگه

حجت الاسلام مجید سماواتی در گفت وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: در ماه محرم امسال تلاش کردیم ظرفیت تبلیغی نیشابور را افزایش دهیم.

وی افزود: با همکاری گروه‌های جهادی، حوزه‌های علمیه و امور مساجد با محوریت جامع روحانیت و ائمه جمعه شهرستان‌های نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان‌جلگه بیش از ۴۰۰ روحانی را به مناطق تبلیغی اعزام کردیم.

وی با بیان اینکه ما بعد از مشهد، بالاترین تعداد اعزام روحانیون به مناطق تبلیغی را داریم، ابراز کرد: برای اداراتی که درخواست مُبلغ داشتند و برای زندان و کمپ‌های ترک‌اعتیاد هم در ماه‌های محرم و صفر اعزام داریم.

حجت الاسلام سماواتی با ذکر این نکته که یکی از اساسی‌ترین وظایف روحانیون بحث جهاد تبیین است، تشریح کرد: یکی از بسترهای تبلیغی و فرهنگی ما در ماه‌های محرم و صفر همین برنامه‌ هیات‌های مذهبی هستند. 

وی تشریح کرد: در نیشابور ۵۸۰ هیات مذهبی فعال هستند که به موضوع جهاد تبیین می‌پردازند. همچنین اشعار مداحان و کانون‌های تبلیغی هم در راستای جهاد تبیین است.

حجت الاسلام سماواتی عنوان کرد: ما ۴ گروه جهادی را به مناطق سرولایت و میان‌جلگه اعزام کردیم و مردم این ۲ منطقه استقبال بسیار خوبی از حضور طلاب دینی داشتند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی نیشابور خاطرنشان کرد: حدود یکسال است که ما تبلیغ گروهی را در نیشابور راه‌اندازی کردیم که طلاب به طور گروهی تیلیغ می‌کنند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول