اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ارائه خدمات پزشکی رایگان به 15 هزار نفر در اسلامشهر

به منظور ارائه خدمات پزشکی رایگان به محرومان جامعه، اردوی یک روزه قرارگاه جهادی بهشت خدمت امروز در محل درمانگاه امام سجاد(ع) و دانشگاه فرهنگیان و ورزشگاه نصری در شهرک واوان شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

ارائه خدمات پزشکی رایگان به 15 هزار نفر در اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، به منظور ارائه خدمات پزشکی رایگان به محرومین جامعه، اردوی یک روزه قرارگاه جهادی بهشت خدمت امروز در محل درمانگاه امام سجاد(ع) و دانشگاه فرهنگیان و ورزشگاه نصری در شهرک واوان شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

سیدحسن سیداحمدی، مسؤول قرارگاه جهادی بهشت خدمت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر، اظهار کرد: در راستای انجام وظیفه اجتماعی و یاری رساندن به نیازمندان و محرومین جامعه، امروز فرصتی بوجود آمد تا با همت پزشکان و متخصصان قرارگاه جهادی و با حضور در یکی از مناطق محروم شهرستان اسلامشهر، خدمات مورد نیاز افراد محروم و نیازمند این منطقه در حوزه‌های مختلف پزشکی بطور رایگان به مراجعان ارائه شود.

وی افزود: در این اردوی جهادی پزشکان متخصص از شهرهای سنندج، قم، قزوین، کرمانشاه و غیره خدمات مورد نیاز شهروندان این شهر را در زمینه‌های گوناگون از جمله خدمات تخصصی دندانپزشکی، چشم پزشکی، تخصصی پزشکی در ۲۲ حوزه تخصصی، خدمات حوزه غربالگری سرطان، آزمایشگاه و داروخانه ارائه دادند.

مسؤول قرارگاه جهادی بهشت خدمت افزود: در این اردوی جهادی، ۳۰۰ پزشک و متخصص به همراه دستیار پزشک و پرستار که از فارغ التحصیلان و دانش آموختگان و دانشجویان رشته‌های پزشکی هستند، بطور داوطلبانه و جهادی حاضر شده و به محرومین منطقه خدمات رسانی می‌کنند.

سیداحمدی بیان کرد: پزشکان و متخصصان جهادگر پس از انجام هماهنگی لازم با مسؤولان محلی در مناطق محروم در اقصی نقاط کشور حاضر شده و خدمات پزشکی مورد نیاز محرومان را بطور رایگان ارائه می‌دهند و در مواردی که خدمات پزشکی تخصصی‌تر و یا حتی مواردی که نیاز به انجام عمل جراحی داشته باشند، به مراکز درمانی و بیمارستانی اعزام و تحت جراحی و درمان‌های تخصصی‌تر قرار می‌گیرند و این خدمات تا زمان بهبودی کامل بیمار ادامه خواهد داشت.

وی افزود: اغلب مراجعه کنندگان از اقشار محروم و تحت پوشش نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد امام خمینی، بهزیستی و خیریه‌ها و گروه‌های جهادی هستند، که از قبل شناسایی و غربالگری شده‌اند که بر اساس زمانبندی اعلام شده به این محل مراجعه و خدمات موردنیاز خود را دریافت کردند.

مسؤول قرارگاه جهادی بهشت خدمت گفت: امروز با استقرار پزشکان قرارگاه جهادی بهشت خدمت در شهرک واوان اسلامشهر به بیش از ۱۵ هزار نفر از محرومین ۶ محله به ارزش ۶ میلیارد ریال خدمت پزشکی بصورت رایگان ارائه شد.

سیداحمدی با اشاره به اینکه از ۶ ماه گذشته تاکنون بیش از یکصد هزار خدمت پزشکی رایگان توسط این قرارگاه جهادی به محرومان در اقصی نقاط کشور ارائه شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به توانمندی‌های این گروه جهادی که از جوانان متخصص و علاقمند به خدمت رسانی به محرومان هستند، برای ارائه خدمات جهادی پزشکی برای محرومان در نقاط مختلف دنیا و انتقال تجربه و همکاری، به مسؤولان ۵۷ کشور شیوه نامه جهادی نوشته و اعلام آمادگی کرده‌ایم.

پایان پیام/۶۷۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول