اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

توسل مادران ولایتمدار به حضرت علی اصغر(ع) در شهرستان‌های اصفهان+تصاویر و فیلم

همایش شیرخوارگان حسینی در برخی از شهرستان‌های استان اصفهان عصر امروز برگزار شد و مادران ولایت‌مدار به حضرت علی اصغر(ع) متوسل شدند.

توسل مادران ولایتمدار به حضرت علی اصغر(ع) در شهرستان‌های اصفهان+تصاویر و فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، همه ساله در اولین جمعه ماه محرم همایش شیرخوارگان زیر نظر مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) در بیش از ۴۵ کشور دنیا و ۸ هزار نقطه از ایران برگزار می‌شود، هدف از برگزاری این همایش نشان دادن سند مظلومیت امام حسین(ع) و یادآوری حقانیت کوچک‌ترین سرباز کربلا حضرت علی اصغر(ع) است.

عصر امروز در برخی از شهرستان‌های اصفهان مادران ولایتمدار در همایش شیرخوارگان حسینی به حضرت علی اصغر(ع) متوسل شدند و فرزند خود را نذر راه حسین علیه السلام کردند، این همایش معنوی در برخی از شهرستان‌های اصفهان صبح امروز برگزار شد.

نایین

همزمان با اولین جمعه ماه محرم همایش شیرخوارگان حسینی در حسینیه میدان بالا محمدیه شهرستان نایین برگزار شد که در این همایش مادران به همراه کودکان شیرخوار خود با لباس، روسری و پیشانی‌بند به رنگ سبز حضور یافته و شرکت‌کنندگان برای حضرت علی اصغر(ع) به گریه و عزاداری و مرثیه‌سرایی پرداخته و در پایان با خواندن نذرنامه فرزند خود را نذر قیام امام زمان(عج) کردند.

 

 

بافران

مراسم شیرخوارگان حسینی در بنیاد بقیه الله شهر بافران با حضور ارادتمندان به خاندان اهل بیت برگزار شد و مادران حسینی شیرخوارگان خود را برای سربازی امام زمان( عج) آماده کردند.

 

 

مبارکه

مراسم جهانی شیرخوارگان حسینی امروز همزمان با سراسر کشور با حضور مادران و کودکان خردسال در حسینیه مرکزی شهر مبارکه برگزار شد که مداحی در رثای شهدا و اسرای کربلا بخش دیگری از این مراسم بود.

دهاقان

مراسم جهانی شیرخوارگان حسینی امروز با حضور پرشور مادران و کودکان خردسال در شهر دهاقان و روستاهای تابعه برگزار شد.

 

 

اردستان

عزاداران و شیفتگان اهل بیت(ع) در همایش شیرخوارگان اردستان همنوا با زینب کبری(س) به عزاداری پرداخته و با روی دست گرفتن نوزاد ۶ماهه و خواندن مرثیه لالایی با شهدای دشت کربلا همدردی کردند.

 

 

پایان پیام/ ۶۳۱۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول