اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

سهم چاروسا از سفر رئیس‌جمهور لحاظ شود

امام جمعه قلعه رئیسی از مسئولان استانی خواست تا سهم چاروسا از سفر رئیس جمهور لحاظ شود.

سهم چاروسا از سفر رئیس‌جمهور لحاظ شود

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، حجت الاسلام علی حیدر حیدرخواه امام جمعه قلعه رئیسی با دعوت همگان به رعایت تقوی الهی با بیان اینکه ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را تسلیت عرض می‌کنم و همه را سفارش می‌کنم به همت و توجه در برگزاری خیمه عزای اباعبدالله الحسین با اخلاص و همدلی و همپیوستگی فکری و مطمئن باشیم اهل‌بیت هیچ وقت مدیون کسی نمی مانند و اگر ریالی هزینه کنیم دقیقه عمر صرف کنیم یا از وجهه و آبروی خودمان بگذاریم چندین برابر به مال ما به عمر ما برکت می دهند و باعث عزت و آبروی ما خواهند شد.

وی افزود: در مورد مساله اهانت مجدد به قرآن باید عرض کنیم که کف چه باشد تا شود بر چهره دریا نقاب .قرآن نور است. یریدون ان یطفئو نور الله بافواههم.هرگز با این حرکات سخیف نخواهند توانست در مقابل این نور بایستند. این حرکتی مرموز با پشتیبانی سرویس های جاسوسی و امنیتی رژیم غاصب صهیونیسم در راستای تحت تاثیر قرار دادن اعتراضات و هرج و مرج در اسرائیل و به جان هم انداختن ادیان توحیدی بعد از شکست در ائتلاف با امت های مسلمان و ایجاد تفرقه و گسترش جنگ و خونریزی در بین آنهاست.

امام جمعه قلعه رئیسی بیان کرد: همچنین باید به ملت های و حکام آنها بگوییم تا کجا میخواهید در مقابل اهانت به قرآن ساکت بنشینید؟مگر خود همین غربیها در کوچکترین توهین به اهداف و ارزشهای باطل و غیر انسانی خودشان سفیر اخراج نمی‌کنند؟سفیر احضار نمی کنند؟تحریم نمی کنند؟چرا مسلمانان در مقابل این ظلم روشن به ارزشهای الهی و بشری و اسلامی خود ساکت می‌نشینند؟مگر چه ارزشی عزیزتر و گرامی تر از قرآن ثقل اکبر داریم؟تا کی مردم باید تظاهرات کنند و شعار مرگ بدهند و حاکمان و مسئولان خنثی باشند؟به نظر میرسد اول  باید بر علیه این سستی و بی غیرتی حاکمان مسلمان تظاهرات کرد و شعار داد.انجا جای شعار دادن نیست وقت عمل کردن هست وقت اخراج سفیر وقت احضار سفیر وقت تحریم است.

حیدرخواه به سفر رئیس جمهور اشاره و تاکید کرد: تقدیر و تشکر مجدد دارم از سفر هیأت دولت  به استان
اولا از مردم استان که به خوبی مهمان نوازی کردند و  ضمن تقدیر و تشکر از تلاش و همت ریاست محترم جمهوری و آرزوی دوام توفیقات خالصانه  و دارای نتیجه در زمینه خدمت به مردم مخصوصا عزیزانی که به بخش چاروسا سفر کردند معاون محترم رئیس جمهور در امور بانوان خانم خزعلی و معاونین محترم وزیر جهاد و کشاورزی باید توجه کنیم که نتایج این سفر در دوبخش بود .بخش افتتاح ها و بخش مصوبه ها افتتاحیه ها نتیجه سفر اول بود که در شرایط سختتری انجام شد و الحق والانصاف در خور شان بود.اگر در هر سفر سالیانه رییس جمهور این اتفاقات بیفتد قطعا امید فراوانی برای تغییر در چهره اقتصادی و فرهنگی و رفع محرومیت در این استان برخوردار از استعداد ها و ظرفیت های فراوان می‌شود.

وی افزود: در بخش دوم مصوبه‌ها مسائل مهمی مطرح شد و مبالغ در خور شانی مصوب شد که امیدواریم در درون استان عدالت در مباحث مخنلف مخصوصا عمرانی و خدماتی و فرهنگی و سرمایه گذاری رعایت شود و توجه ویژه به بخش چاروسا شود.

امام جمعه قلعه رئیسی عنوان کرد:  5 مرداد سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد است که برگ زرین دیگری در حقانیت نظام و ملت ما و فداکاری و ایثارگری نیروهای ارتش و سپاه حافظین حقیقی این مرز و بوم در مقابل منافقین خائن به ملت و مردم  هست و بعد از پذیرش قطعنامه در مرداد 1367 و پایان جنگ منافقینی که از ایران فرار کرده بودند که خیلی از آنها کسانی بودند که بعد از دستگیری آزاد شده بودند همان کسانی که بعضی ها جمهوری اسلامی را متهم به اعدام ظالمانه آنها کرده بودند.آن آخوند ساده لوح به تمام معنی می گفت اینها پشیمان شدند و ابراز پیشیمانی کردند که حضرت امام به خوبی و سریع او را شناخت و از سر راه ملت حسینی ایران کنار گذاشت. اینها با توهم فتح تهران با لشکر پیاده وارد خیانت و جنگ با ملت شدند و جنایات بزرگی را رقم زدند .اسیران جنگی تشنه را با گلوله سیراب کردند این شمرهای زمانه .جوانان این ملت با فرماندهی شهدایی عزیز و شجاعی همچون صیاد شیرازی طومار اینها را در هم پیچیدند.

وی گفت: 5مرداد سالزوز اقامه اولین نماز جمعه بعد از انقلاب به امامت آیت‌الله طالقانی است .نماز جمعه به عنوان قرارگاه ایمان و بصیرت یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که یاد و خاطره  حکومت پیامبر اسلام را که در اولین اقدام سفیر خود را مامور به اقامه این فرضه سیاسی و عبادی در مدینه کرد.

انتهای پیام/82021

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول