اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

امام جمعه آبادان: قیمت اقلام ضروری زندگی نجومی است

امام جمعه آبادان گفت: قیمت‌های برخی اقلام مثل گوشت و مرغ نجومی شده و مسئولان و مدیران باید فکری برای کنترل بازار انجام دهند.

امام جمعه آبادان: قیمت اقلام ضروری زندگی نجومی است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی امام جمعه آبادان ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته در مصلای ثامن‌الائمه(ع) با اشاره به هتک هرمت قرآن در سوئد اظهار کرد: باید به نحو شایسته با این اقدام‌ که احساسات مسلمانان را جریه‌دار کرد، برخورد شود و همه کشورهای مسلمان در روابطه خود با سوئد تجدید نظر کنند.

وی در ادامه بیان کرد: مسلمانان جهان هتک حرمت قرآن کریم و هرگونه توهین علیه مقدسات اسلامی را به شدیدترین وجه ممکن محکوم و انزجار خود را از دشمنان اسلام و قرآن اعلام کنند تا دیگر کسی به فکر چنین اقداماتی نیفتد.

امام جمعه آبادان در بخش دیگری از خطبه‌های نمازجمعه با گرامیداشت ماه محرم هدف از قیام سیدالشهدا(ع) را امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک فریضه الهی دانست و تصریح کرد: متاسفانه این فریضه در جامعه کم رنگ شده است.

وی با بیان اینکه ظرفیت ماه‌های محرم و صفر برای لبیک گفتن به امام حسین(ع) زیاد است، عنوان کرد: نسل جوان باید با واقعیت‌های قیام و هدف آن آشنا شوند.

غبیشاوی در بخش دیگری از خطبه‌های نمازجمعه با اشاره به مشکلات مردم خواستار نظارت جدی بر قیمت اجناس در بازار شد.

امام جمعه آبادان گفت: قیمت‌های برخی اقلام مثل گوشت و مرغ نجومی شده و مسئولان و مدیران باید فکری برای کنترل بازار انجام دهند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول