اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نمازگزاران اصفهانی اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم را محکوم کردند

مردم شهرهای مختلف استان اصفهان پس از اقامه نماز جمعه با برپایی تظاهرات اهانت به کتاب آسمانی قرآن کریم را به شدت محکوم کردند و از سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی رسیدگی و برخورد قاطع با مسببان این اهانت را خواستار شدند.

نمازگزاران اصفهانی اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم را محکوم کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، نمازگزاران اصفهانی پس از اقامه نماز جمعه با برپایی تظاهرات اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم را محکوم کردند.

مردم مومن و انقلابی اصفهان، اهانت مجدد به قرآن کریم در کشور سوئد با مجوز دولت این کشور را که موجب جریحه‌دار ساختن قلوب جهان اسلام و پیروان ادیان توحیدی شد محکوم کردند.

نمازگزاران اصفهانی، رفتار اسلام ستیزانه و گستاخی آتش زدن آشکار دوباره یک افراطی که چهره کریه صهونیسم جهانی در پشت چهره او و پلیس سوئد را آشکار ساخت نشانه دشمنی واضح صهیونیست با منطق و برهان الهی دانستند.

مردم شهرهای مختلف استان اصفهان نیز پس از اقامه نماز جمعه با برپایی تظاهرات اهانت به کتاب آسمانی قرآن کریم را به شدت محکوم کردند و از سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی رسیدگی و برخورد قاطع با مسببان این اهانت را خواستار شدند.

پایان پیام/۳۸۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول