اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تزریق واکسن هپاتیت و کزاز برای پاکبانان هرمزگان

مدیر درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان گفت:با توجه به اینکه پاکبانان همواره در معرض برخی بیماری‌های عفونی هستند، در تلاشیم به همه آنها واکسن رایگان هپاتیت و کزاز بزنیم.

تزریق واکسن هپاتیت و کزاز برای پاکبانان هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، غلامعباس مومنی مدیر درمان تأمین اجتماعی هرمزگان امروز عنوان کرد: از مهمترین اقدامات مفید انجام شده در هرمزگان، می‌توانیم به طرح مهم و کلیدی "هرمزگان سالم" اشاره کنیم که در این طرح به سراغ افراد رفتیم و متوجه شدیم خیلی ها از دیابت و فشار خون خود خبر نداشتند و در این طرح غربالگری متوجه شدند.

مومنی، با اشاره به اینکه پاکبانان همواره در معرض برخی بیماری‌های عفونی هستند، خاطرنشان‌کرد: در تلاشیم که با شناسایی پاکبانان به کل این قشر در استان واکسن رایگان هپاتیت و کزاز بزنیم.

وی اظهار کرد: در سامانه ۱۴۲۰ هر مراجعه کننده که به مراکز درمانی بیاید و شماره ملی‌اش وارد شود از طریق سامانه پیامک نظر سنجی برای آنها ارسال می‌شود که طبق این آمار از نظر رضایتمندی مراجعه کنندگان ۸۵ درصد رضایت داشتند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان با اشاره به اینکه بیشتر نارضایتی‌های مردم در خصوص کمبود پزشک متخصص و دارو است و این مشکل در کل کشور وجود دارد و همه مجموعه درمان در سطح کشور با آن درگیر هستند، خاطرنشان کرد: بخشی از نارضایتی ها شکایت از کیفیت غذای بیمارستان بود اما با تدابیر  دکتر مومنی و عقد قرارداد با پیمانکار جدید کیفیت غذا بالاتر رفته و نارضایتی ها در این حوزه از بین رفته است‌.

مومنی با بیان اینکه هرمزگان تنها یک بیمارستان تامین اجتماعی دارد، ابراز کرد: ما تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا بتوانیم بیمارستان خلیج‌فارس را مجهزتر کنیم و بخش‌های کلینیکی آن را تکمیل تر کنیم ضمن اینکه vip سازی در بیمارستان را نیز در دستورکار قرار داده‌ایم‌.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول