اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تامین انرژی؛ مهمترین چالش صنایع آذربایجان‌شرقی

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی مهمترین عامل برای ترمز توسعه بخش صنعت استان را موضوع تامین انرژی دانست و گفت: با توجه به سرمایه گذاری های موثر و صدور جوازهای تاسیس و توسعه ای در بخش صنعت، در آینده نه چندان دور نیاز مبرم به تامین برق داریم.

تامین انرژی؛ مهمترین چالش صنایع آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، محمدجعفر عظمائی امروز در دیدار با فرماندار شهرستان اهر و نماینده مردم اهر و هریس اظهار کرد: افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی نیاز بخش صنعت به برق در سال های پیش رو، یکی از مهمترین مسائلی است که باید توجه ویژه ای به آن شود.

وی با بیان این که متعهد به برقراری رفاه و اشتغال در استان هستیم، اظهار کرد: با وجود ظرفیت های خوب معدنی سرمایه گذاری در این بخش ناکافی است.

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت تامین زیرساخت های مورد نیاز در بخش صنعت افزود: باید با نگاه کارشناسانه به مباحث صنعت و معدن و حوزه تولید و تجارت، مسیر سرمایه گذاری در استان را هموارتر کنیم.

در این دیدار فرماندار و نماینده مردم اهر و هریس خواستار افزایش جذب سرمایه گذاری در بخش های صنعت و معدن در شهرستان اهر و مشارکت و سرمایه گذاری بخش دولتی و خصوصی شدند که در این زمینه مقرر شد ظرفیت های این شهرستان به صورت پروژه محوری در قالب بسته های مطلوب سرمایه گذاری، تدوین شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول