اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

دورکاری مادران دارای فرزند زیر ۲ سال در مدیریت شهری کرج

طی رایزنی‌های صورت گرفته در مدیریت شهری کرج، مادران دارای فرزند زیر ۲ سال می‌توانند تا ۱۸ ماهگی فرزندشات به صورت دورکاری ادامه همکاری دهند.

دورکاری مادران دارای فرزند زیر ۲ سال در مدیریت شهری کرج

مهری شیخی، مشاور شهردارکرج در حوزه بانوان، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: مادرانی که پس از ۹ ماه مرخصی زایمان به محل کار خود مراجعه می‌کنند با مشکلات متعددی از جمله عدم پذیرش مهد کودک‌ها از نگهداری کودکان شیرخوار زیر سه سال و همچنین وابستگی کودک به شیر مادر و... مواجه هستند، بنابراین پیشنهاد ادامه همکاری به صورت دورکاری به مدت ۹ ماه مطرح و با تائید شهردار کرج اجرایی شد. 

شیخی افزود: به منظور تکریم حفظ حقوق مادر و کودک با تأمین فضای مناسب جهت رفع نیازهای نوزادان، کودکان و مادران باردار جهت استراحت، شیردهی و نگهداری کودکان برای فرزندان کارکنان شهرداری و تحت حمایت شهردار اقداماتی در حال برنامه ربزی می‌باشد که می‌تواند نقش مهمی در ارتقاء رفاه و سلامت خانواده ها و کاهش دغدغه کارکنان خصوصا همکاران خانم ایفا کند.

وی ادامه داد: با مساعدت های درنظر گرفته شده برای بانوان، امروز می‌توانیم شهرداری کرج را سازمانی دوستدار مادر و کودک بنامیم؛ همچنین این طرح در مسیر اجرای سیاست های کلان کشور در خصوص حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، منشاء اثر خواهد بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول