اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

بهره‌مندی از ۳۶ هکتار اراضی اوقاف برای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۳۶ هکتار از اراضی اوقافی در راستای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در ۶ شهرستان آذربایجان‌غربی توسط راه و شهرسازی استان تعیین کاربری و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

بهره‌مندی از ۳۶ هکتار اراضی اوقاف برای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سید محسن حمزه‌لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در جلسه بررسی اراضی اوقافی و بهره‌مندی از اراضی برای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن، اظهار داشت: این طرح برای نخستین بار در سطح کشور بوده و در شهرستان‌های ارومیه، خوی، سلماس، بوکان، اشنویه و تکاب اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: در این راستا تفاهم‌نامه همکاری با اداره کل اوقاف جهت اجرای طرح بهره‌برداری از اراضی اوقاف برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی منعقد شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: اراضی که از طرف اوقاف برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی مشخص می‌شوند پس از تعیین کاربری و مشخص شدن وضعیت زمین به اجرای طرح نهضت ملی مسکن تخصیص می‌یابد.

حمزه‌لو افزود: در مرحله نخست تفاهم‌نامه همکاری بهره‌مندی از ۲ هکتار اراضی اوقافی در شهرستان ارومیه منعقد شده و طرح آماده اجراست که امروز این تفاهم‌نامه تبادل شد.

گفتنی است در ادامه این جلسه تفاهم‌نامه همکاری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اداره کل اوقاف استان تبادل شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول